pátek 27. května 2016

Co je u nás nového?

Od posledního příspěvku se opravdu pár zásadních věcí změnilo. Můj drahý si hledá novou, lepší práci, při které ho snad tolik nebudou bolet záda. Také jsem se dozvěděla data svých prázdnin (5. července až 3. srpna), a tak jsme mohli koupit lístky na naší tolik zaslouženou dovolenou. Nejdříve jedeme do Portugalska - Lisabon na 8 dní a ihned poté vyrážíme do Česka! :) Já na 12 dní a Felix na 6 :). Už se oba nemůžeme dočkat. Toto je opravdu rok plný změn. Také jsem nám našla nový byt! Od 1. července bydlíme na novém místečku! Smlouva podepsána a hlavně tak, jak jsem si přála - paní nepotřebovala vidět žádné naše dokumenty, prostě nám věřila, a tak nám nic nebránilo. Většinou, když se nám nějaký byt líbil, lidé z realitky potřebovali důkaz o tom, kde a za kolik pracujeme, což u nás obou byl trochu problém.

Také jsme oba dostali dopis z vlády (všichni touhle dobou ho tady dostávají), abychom vyplnili dané formuláře za rok 2015 a mohli tak zaplatit daně. Já jsem celkem ztracená, neboť je k tomu i malá knížečka asi o sto stranách plná čísel, které co znamenají a co kam zadat.. Zeptala jsem se Petry (mé host mamky) jestli by mi s tím nepomohla (po tom všem, co jsem pro ni udělala) a ona ani neodepsala. Vážně bych měla začít být také více sobecká a ne vždy a každému ve všem vyhovět, každý si stejně hledí jen svého a nikdo vám nepomůže pokud to není také v jeho zájmu. Nevadí, alespon jsem poučená pro příště, najdu jinou cestou, jak to vyplnit.

A poslední bod, začala jsem chodit do posilovny! :) Ne proto, že bych měla cíl zhubnout spoustu kil a stát se další hubenou holkou v tomhle světě, ale protože mě to baví a mám ze sebe dobrý pocit. Většinou tam jsou i fajn lidi, a tak tam třeba i potkám nějaké ty kamarády, kteří mi tu stále chybí. Uvidíme, zatím je tu spousty změn. Také bych ráda změnila práci po prázdninách a měla normální pracovní dobu, abych alespoň mohla trávit více času s mým drahým snoubencem :).

Držte palce a snad se vše vydaří! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat