pátek 19. srpna 2016

Šťastný život s ním

Chtěla bych si zaznamenat všechny ty úžasné pocity a okamžiky, které s ním neustále prožívám. Chtěla bych zachytit všechny ty momenty a až budu starší, tak si je připomínat. To, jak šťastnou mě činil každým dnem. Felix je opravdu úžasný muž, který ví, jak mě udělat šťastnou a já si to uvědomuji a jsem za to moc vděčná. Je to on, s kterým chci vychovat děti, zestárnout a být s ním v dobrém i ve zlém, i když věřím, že dobrého bude více. Jsme spolu tak šťastni. Že si občas oba připadáme, že se nám to jen zdá, je neuvěřitelné že oba cítíme úplně to samé. Občas se mu zdá i o naší svatbě :). Už jsme se domluvili, že bude v ČR a rádi bychom příští rok, ale mě by nevadilo klidně ještě další rok počkat a vdát se v roce 2018 :). Neumím si představit všechno to zařizování, stále si na to připadám moc mladá :D. Uvidíme, jak to vše dopadne. 

Anetko, zůstat s ním byl opravdu dobrý nápad. Vše klape ještě lépe, než sis kdy uměla představit :). Na světě je o jednu šťastnou ženu víc :).

Žádné komentáře:

Okomentovat