úterý 8. září 2015

Dospělý život je tu!

Už jsem dlouho nenapsala žádný článek a myslím, že je zase na čase! Koncept tohoto blogu se trošku změnil a já jsem za to ráda.. Alespoň sama mohu vidět svůj posun, změnu svých názorů a jak jsem vlastně prožila celou svou au-pair dobu, která se pomalu blíží ke konci.

Prázdniny v ČR byly úžasné a já jsem moc ráda, že jsem si je mohla prožít. Poslední prázdniny vůbec, můj dospělý život začíná a připadá mi to skvělé! Poprvé za celou dobu se toho nebojím, ale těším se. Těším se na budoucnost, i když nevím co mi přinese a miluji přítomnost. Jsem ráda, že jsem se rozhodla zůstat v Belgii. O víkendu jsem byla u Felixe a zkusili jsme si, jak naše víkendy nejspíše budou vypadat - myslím, že nás oba překvapilo, jak skvěle to dopadlo. Stále máme tu zamilovanou dobu, kdy se líbáme v každé volné chvíli, usínáme v objetí a vstáváme s úsměvem, protože vedle nás spí osoba, kterou tak milujeme.

Od Sylvinky jsme k odjezdu dostala knihu o andělech, kde se mimo jiné píše, že zemřelý partnerem je nám nahoře nejlepším dohazovačem. Ta věta mě zarazila a přečetla jsem si ji tak třikrát. Přehrála jsem si, jak jsem vlastně přišla na myšlenku udělat si profil na Badoo a jak jsem tam potkala Felixe. Všechno to byla dost velká "náhoda", neboť on tam byl nový a já také. Z ničeho nic mě jednou napadlo si udělat profil a poznat nové lidi (měli bychom důvěřovat své intuici, neboť andělé nám pomáhají každou chvíli). Dala jsem si na profil i báseň, která je o mě a Martinovi a Felix byl jediný, který ji četl a pochválil mi jí. Nezačal konverzaci jako všichni ostatní, byl originální, vtipný a měl skvělé fotky, okamžitě jsme si padli do oka, ale já si bohužel nevěřila natolik, abych se s ním sešla neboť mi připadalo, že kluk jako on nechce holku jako já. Promarnila jsem měsíc s někým jiným a nakonec se s ním stejně sešla - šli jsme na kafe, ani jsem to nebrala jako rande a tam to všechno začalo.

Neříkám, že to pokaždé bylo jednoduché, ale máme stejné názory na důležité věci v životě, máme společná témata a vzájemně se podporujeme ve věcech, které chceme v životě dokázat. Miluji s ním mluvit o čemkoliv, tančit s ním, vařit a nebo třeba hrát na PlayStation Mortal Combat, u čehož se vždy neuvěřitelně pobavíme. Ten člověk je mi skvělým kamarádem i partnerem. Pro tuto chvíli jsem opravdu moc šťastná, že ho mám. Je rozumný, chytrý (mluví asi 6 jazyky) pracovitý a nemá problém mi s čímkoliv pomoci. Rád se mnou a mými kamarády jde do Pubu a rád se mnou nakupuje (on je ten, co rád nakupuje a já mu radím :D).

Tenhle víkend byl opravdu báječný, navíc se nám podařilo oba dny i skvěle uvařit :). V sobotu se velmi přejedl mého jídla (něco jako šunkofleky) a pak mi říká, že to už se nesmí stát, tak jsem se ho zeptala, proč tedy nejedl méně a on odpověděl, že když je šťastný, že má velkou chuť k jídlu :). Tu tedy bude mít nejspíš pořád až se mnou bude bydlet :). Doufám, že na Vánoce pojedeme do ČR a on pozná mou rodinu a kamarády a hlavně oni poznají jeho! I když mi ze začátku opravdu záleželo na ostatních názorech, já sama mám teď svůj a nerozhodí mě pokud někdo bude mít jiný. Málo lidí ho zná, tak jako já :).

"Cause we are gonna be forever you and me"

Žádné komentáře:

Okomentovat