pondělí 14. září 2015

Láska je vše, na čem záleží

Musím popsat to všechno, co teď prožívám. Minulý víkend jsem si myslela, že už nemůžu zažít lepší a pak přišel tento víkend.. Poslední dobou žiji jenom pro víkendy, které opravdu stojí za to. Tento víkend bych se nebála nazvat víkend plný lásky. V pátek večer jsem přijela k Felixovi, potkali jsme se v centru a došli jsme k němu. Popíjeli jsme gin s tonikem a jen tak si povídali. Vlastně dokážeme si povídat celé hodiny. Vydrželi jsme to přesně tři hodiny. Vyprávěl mi o jeho vztahu s Dianou, jak začali, jaké to všechno bylo a proč se rozešli. Vím toho o něm tolik. Taky jsme se rozhodli začít v říjnu s nějakými kurzy tance, nejlépe Salsou :). Po třech hodinách povídání jsme asi hodinu jen tančili na různé písničky na youtube. Pomalé ploužáky, ale i rychlejší. Ten člověk umí neuvěřitelně tancovat a hlavně ho to baví, tolik vášně.. Tak úžasný večer, a to jsme byli jen doma, neumím si představit s ním být denně.

V sobotu bohužel musel pracovat, tak jsme zůstala doma a sešla se s Aniou. Něco mála jsme pokoupily a já jsme pak jela domů připravit něco k večeři - už říkám DOMŮ a myslím tím, Felixovo místo :). Najedli jsme se a šli jsme si na dvě hodky lehnout. Večer totiž měla jeho známá narozeniny v Irish Pubu, a tak jsme v půl jedenácté vyrazili ven. Na to, jak se nám tam nechtělo, neboť je to nejnudnější žena na planetě (s nejnudnějším mužem a jiné kamarády nemají), tak se ten večer tak neuvěřitelně povedl! V Irish Pubu byla živá muzika, lidé tančili, smáli se a užívali si života a my se k nim samozřejmě přidali. Tanci prostě nemůžeme odolat. Tak dokonalý ploužák jsem v životě s nikým netančila, ještě teď se mi tají dech - ostatní se na nás nemohli vynadívat :). Felix se strašně moc těší až s ním budu bydlet a neustále mi to říká. Těší se na naší společnou budoucnost tak moc. Nemůžeme se jeden druhého nabažit, a to ani po takové době vztahu. Oba jsme si vědomi, že jsme našli spřízněnou duši, tak moc ho MILUJI až se mi tomu nechce věřit. Tolik lásky jsem v životě k nikomu necítila, chce se mi skoro brečet, když na to pomyslím. Tohle je LÁSKA! Pravá láska! Chceme si spolu koupit dům do dvou let a plánujeme veškerou budoucnost společně. Neuvěřitelně mě ve všem podporuje a já podporuji jeho.

V neděli jsme šli grilovat do parku i s Romeem. Neuvěřitelně jsme si to užili a tolik jsme se nasmáli zase. Je úžasné, jak si s někým můžete tak moc rozumět, někdy komunikujeme telepaticky a už se tomu ani nedivíme, já na něco pomyslím a on o tom začne za minutku mluvit. Park je vzdálen zhruba 30 min. pěšky a já na zpáteční cestě byla opravdu extrémně unavená (ze soboty na neděli jsme spali tři hodiny, do postele jsme šli v 6 hodin ráno :D). Felix s sebou měl kolo, na kterém jsme vzadu vezli všechny věci, tak mi řekl ať si nasednu, že mě poveze na tom kole. Tak já seděla na kole, vzadu byl veškerý náklad a Felix kolo držel za řídítka a tlačit celou cestu, připadala jsem si, jak nějaká princezna na koni :D. Lidi na nás koukali, jak na blázny a my se jen smáli.

Na Vánoce chce být jen se mnou a nezáleží mu na tom kde, jen chce někam jet a nezůstat v doma (alespon na dva dny) takže do Čech se mnou pojede moc rád. Pane bože ani si neumím představit, jak úžasné vánoce to budou, až ho naši poznají, co na něj asi řeknou? No já si tak nějak jsem jistá, že se jim bude líbit :). Prostě to cítím. Cítím, že on je ten pravý na teď a napořád! Děkuji, děkuji moc, že jsi mi ho seslal.. Nikdy Ti nepřestanu být vděčná a nikdy na Tebe nepřestanu myslet!


1 komentář:

  1. jsem za tebe moc šťastná!!!!!! <3 ať to nikdy neskončí... moc ti to přeju!

    OdpovědětVymazat