pátek 18. prosince 2015

Rakovina jako příležitost

Já jsem jednou z mála lidí (nebo mi to tak alespoň připadá), co si uvědomují jaké mají v životě štěstí. Přes vše, co se v mém životě odehrálo bych se stále označila za velmi šťastnou osobu. Je jasné, že v každém životě jsou chvíle, na které bychom nejraději zapomněli, u kterých bychom byli raději kdyby se nestali, ale já jsem i za tyto chvíle vděčná, neboť konec konců nás většinou posunou někam dále, právě díky takovým chvílím si o to více uvědomujeme své štěstí v budoucnosti.

Před cca týdnem bych se označila za jednu z nejšťastnějších osob, všechno klapalo. Mám práci, nejúžasnějšího přítele, jsem relativně zdravá, má rodina je zdravá a také bez větších problémů, všichni si to uvědomujeme, a to mě činí ještě šťastnější. Někdy jsem si říkala, že se něco určitě musí přihodit, protože nikdo nemůže být takhle dlouho šťastný. Pak jsem se dozvěděla, že pro mě nejdražší osoba na světě má vážnou nemoc, to se mnou docela zamávalo. Začnete zase přemýšlet jinak, proč se tohle stává osobám, které si to absolutně nezaslouží? Ona nikdy nikomu neublížila, vždy se všem snaží pomáhat a vyjít vstříc, neumím si život bez ní představit a přes to, je to ona, kdo onemocněl, ne nějaký padouch či zlý člověk, který jen ubližuje.

Potom, co se dozvíte, že vám nejbližší člověk onemocněl rakovinou, změní se vaše myšlení. Nejdříve jsem cítila beznaděj, ale pak jsem si uvědomila, že rakovina je psychická nemoc. Slyšela jsem o spoustě případů, kteří se "zázrakem" vyléčili sami - jen díky jinému přemýšlení, pozitivnějšímu! Nesmíte se stresovat a musíte začít myslet pozitivně (jasně to se lehko řekne a hůř koná, pokud víte, že máte tuhle nemoc), ale tohle vám také může změnit a zachránit život, takže bych se té myšlenky úplně nevzdávala. Vaši blízcí by také měli myslet pouze pozitivně, protože to vám dodá tu potřebnou sílu! Já jsem si tedy určitě vybrala tu pozitivní cestu. Neustále na ní myslím jako na zdravého a úžasného člověka, představuji si kolik toho spolu ještě prožijeme a nic jiného si nepřipouštím.

Teď jedu domů na Vánoce, kde se má rodina poprvé setká s mým úžasňákem, neuvěřitelně se na to všichni těšíme a doufám, že to jí taky dodá sílu, až pozná, že jsem si vybrala muže, který je stejný jako ten její :). Hlavní je se nevzdávat :).

Rakovina je příležitost, začít jinak! Posílám pusu a energii, má nejdražší! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat