pondělí 30. března 2015

Hlavašení

Co všechno se mi poslední dobou odehrává v hlavě? Občas z toho mám pěkný guláš. Přemýšlím nad spoustou věcí najednou, ale pak přijde víkend a já jen relaxuji v jeho náručí. Nemusím nad ničím přemýšlet a mohu v klidu usnout, protože mám pocit bezpečí a tepla. Vím, žes mi vybral správně, vím, že se mám něco naučit a možná jednou jít dál - možná ta doba nastane dříve, než si myslím, ale každopádně nastane. Vím, že jednou bude konec a možná právě proto si užívám každou chvíli o to víc, každý nádech a výdech, polibek, pohlazení, společné usínání a probouzení, splynutí v jedno, zajímavé rozhovory, záchvaty smíchu. Už to nemusím před nikým tajit a hlavně sama před sebou ne, jsem v tom až po uši. Čím víc ho poznávám tím víc si ho vážím za to jaký je. Má to v hlavě v pořádku a jde si tvrdě za svým - tuhle vlastnost mu vlastně i závidím. Má spoustu věcí naplánováno a já VŮBEC nic. Mám naplánovaný začátek - kdy začnu hledat, ale zatím nevím nic a jsem z toho pěkně nervozní. Nevím, kde v září budu, jen doufám, že to nebude daleko od něj.

Docela se těším až si v září tento příspěvek přečtu a sama nad sebou se určitě zasměji. Už budu mít práci, budu bydlet s ním - určitým způsobem mi to nabídne sám :D a bude mi fajn. Chci mít své jisté. Vím, že pro něj to asi nebude jednoduché, když teď žije s Bogdanem a nelíbí se mu to, ale přeci mě nemůže srovnávat s ním, já bych dělala úplně vše, co Bogdan nedělá - vlastně daleko víc :D. Bylo by to ideální i bych mu platila půlku nájmu. Prosíííííím, ať tohle vyjde!  PROSÍM! Dnes jsem se koukala do mého diáře jestli byl vůbec nějaký víkend, kdy jsme se neviděli. Nebyl! Žádný takový víkend neexistuje. Vídáme se každý víkend a občas i v týdnu! Sama jsem tomu nemohla uvěřit. Je to tak príma mít někoho, kdo vás obejme a kdo vám naprosto důvěřuje. Dnes mi poslal tuto fotku: normální holka (já dříve) by se nejspíš urazila se slovy - já přeci nejsem "chubby"! Ale já ne, mám se ráda taková jaká jsem a co si budeme nalhávat - stále určité "křivky" mám :D takže toto mě vážně moc potěšilo :) protože mě má prostě rád a evidentně se rád mazlí :D - jooo to nám jde skvěle! :)

Zítra mám svou poslední zkoušku z holandštiny. Poslední z posledních - chci to jít s někým (s ním) oslavit, tak snad to vyjde. Ještě doufám, že bude co slavit! :) Musím se na to dnes pořádně podívat! :) Takže nejspíš přestávám psát článek o sobě, o něm, mé budoucnosti a obavách a vrhnu se šprechtit holandsky zase na chvilku! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat