pondělí 13. dubna 2015

Polsko - Český týden

V sobotu jsem se vrátila z neuvěřitelně naplněného týdne v Polsku a České republice zpět do Belgie. Týden mi utekl jako voda, neboť jsme měly na každý den plán (já a Ania). Bylo to skvělé, párty v Polsku se opravdu vydařila a máme z ní i krásné fotky, zjistila jsem, že klukům se vážně moc líbí cizinky takže mě tam prostě asi 3 zvali na drinky a pořád se mnou chtěli tančit :). Tamní ceny drinků jsou opravdu skvělé, takže jsme ani moc neutratily a vracely se ve 4 ráno, o té cestě se raději ani vyjadřovat nebudu, neboť starat se o opilou Aniu je asi nad všechny síly :D. 

Také jsme navštívily rodinu Anii, kde jsou všichni strašně moc milí a pohostinní. Jazyková bariéra nám vlastně nedělala žádné problémy! :) Druhý den jsme se vydaly navštívit Krakov a já tak viděla další krásné evropské město. V úterý jsme navštívily kosmetičku (moje úplně první návštěva), nechaly se zkrásnit a vyrazily jsme na cestu do Svitav, kde nás vyzvedl můj taťka, aby nás dopravil do konečného bodu - Dobré Pole. 

Doma nás všichni krásně uvítali, snědly jsme svíčkovou od mamky, dokonalý bramborový salát a s plnými břichy jsme si šly lehnout. Ve středu jsem Anie ukázala část Prahy a vlastně i sama sobě, neboť mi došlo že jsem v Praze po památkách snad ještě nechodila a úplně jsem si užívala nádhery našeho hlavního města, Anie se tam samozřejmě také moc líbilo. Poté jsme si šli odpočinout na mé nejoblíbenější místo v Praze - čajovnu na Českomoravské. Daly jsme si jednu shi-shu a nejlepší džusy, které mají jen tam. Naučily jsme se dělat kolečka z kouře s příchutí třešně a za hodinku jsme zase odjely navštívit Barču, kde jsme se během 20ti minut musely převlíknout a přichystat na párty (to se Anie moc nelíbilo, protože kolikrát jí nestačí ani hodina a půl). 

Na párty v Praze jsme dorazili o půl hodinky později, ale to se prý pořádajícímu toleruje :D. Párty byla skvělá, lidi co dorazili nejlepší a drinky také super. Prostě seznamka večer byl opravdu fajn. Kája mi sice psala, že nedorazí, neboť je nemocná - jako spousta dalších ten den, ale nakonec překvapila a já tak mohla přespat u ní (pro jistotku jsem si to domluvila ještě s Baruš a Verčou :). Veru odešla brzy, ale nakonec jsem s ní pátek ještě zašla na oběd. 

Ve čtvrtek jsem se dala ostříhat, navštívily jsme babičku a zahrály si šipky s taťkou, kterému opravdu
 
dělalo problém dostat se na naší úroveň (hraje šipky závodně :D). Trošku jsme se opili a nad ránem se vraceli přespat k babičce. V pátek mě ráno Ania opustila a jela navštívit svou nejlepší kamarádku (taky Češku) a já se vydala poobědvat s tou mojí Verčou :). Navečer jsem pak navštívila Martinovi rodiče a mohla si tak pochovat jeho malého brášku (jsou mu teprve tři měsíce), a tak jsme si s mamkou zašišlaly a dokonce jsme i ugrilovali. Večer jsem se pak potkala s jeho nejlepším kamarádem Jindrou (stavili jsme se i za Romanem samozřejmě) a zase po dlouhé době jsme si mohli popovídat :). U Martinových rodičů jsem přespala a druhý den se tak ještě mohla mazlit s malým Míšou (miminko), naobědvala jsem se tam a poté mě hodili na letiště - nejlepší lidi, které znám. Ani nemůžu popsat, jak moc je miluji a jak moc si jich vážím za to, jak neuvěřitelně úžasní jsou!

V sobotu jsem tedy odletěla do Brusselu - Charleroi a nějakým způsobem se dostala po čtyřech hodinách do Antwerp, kde na mě čekal Felix. O něm a mém víkendu se už brzy také dočtete! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat