neděle 1. března 2015

Rotterdam, po roce znovu!

Shlédla jsem své příspěvky za minulý měsíc únor a musím říci, že jsem se tedy nepřepsala :). Což si myslím, že je zase dobře, značí to, že jsem se až tak moc nenudila a nevymýšlela blbosti. Snažila jsem se psát články především o víkendech, protože těmi tu žiji. Žiji z víkendu do víkendu a v týdnu jen "přežívám" :)), ale to je trošku nadnesené. Miluji svou práci, i když si na ni občas stěžuji (ale kdo ne?). Mám vše, co potřebuji a nemusím se o nic strachovat snad jen o to, co přijde v září, kde budu? S kým budu? Co budu dělat? Tyhle otázky mě trápí, ale snad vše zařídím tak, jak si představuji a třeba mi s tím i někdo pomůže :).

V sobotu jsem jela do Rotterdamu. Připomnělo mi to staré časy s Barčou, viděla jsem její oblíbenou
hospůdku, kam jsme párkrát zašly, a taky kasíno, kde jsme málem vyhrály 10 euro z 1. Ale vlastně jsem toho viděla mnohem více. Řekla bych, že poprvé jsem viděla celé město a všechny krásné budovy, co nabízí. Také spoustu starých lodí a nádherné přístavy. Byl krásný den, pro výlet jako stvořený. Dobře jsme se najedly ve speciální restauraci na těstoviny a poté se vydaly i do Primarku, kde jsem kdysi trávila soboty s Barčou. Koupily jsme si nové pyžama (mělo stát 12 euro, ale u pokladny nás vyšlo jen na 5, příjemné překvapení) a pár dalších blbostí - hlavně já, Ania odešla jen s pyžamem, protože má ráda kvalitní oblečení :D.



Poté jsme se vrátily do Antwerp, kde jsme zašly do Irish Pubu na dvě malá pivka. Shodou okolností jsem tam potkala i Felixe, což bylo moc príma, protože jsem nemusela na procházku či na jiný alternativní program (den před tím mi říkal, že do Irish Pubu určitě nechce, že cokoliv jiného jen ne Irish Pub :D - stal se z něj teď trošku jiný člověk, než jsem ho znala > dává si život dohromady, takže přestal tak nějak pít, nekouří - už pěkně dlouho, nebude kouřit ani marihuanu, změní práci, najde si byt a spoustu dalších změn).

Opravdu jsme si daly jen dvě piva, počkaly na Tomka a já pak odešla s Felixem k němu. Byl to moc krásný den, jen to zakončení v Irish bylo zvláštní. Totiž dost jsme se pobavili, já pomalu brečela smíchy, ale občas mi to spojení mezi Aniou a Felixem leze na nervy, mají toho tolik společného jsou jako odraz jeden druhého (milují plavání - oba umí skvěle plavat, work out, oba mají otce alkoholiky, jsou starší než já a Tomek, což nám pořád otloukají o hlavu - hlavně Ania mě a taky mi stále říká, jak já bych se hodila k Tomkovi a ona k Felixovi, čímž mě sere asi nejvíc), naštěstí Felix mi zase řekl, že by s ní prostě nespal, ze začátku možná i trojku chtěl a líbila se mu, ale potom co jí poznal s ní rozhodně spát nechce - ještě aby! Má mě! :D

Ráno jsme se probudili celkem brzy, neboť jsme šli i brzy spát takže to bylo príma. Já zase celou noc nespala a nad vším přemýšlela - než Felix usnul povídali jsme si o mé budoucnosti a já se celkem dostala do deprese, nicméně ráno mě zase objímal a hladil a dával pusu na tvář a rameno, když si myslel, že spím a já ten pocit miluji. Také mi řekl, že vlastně měl pouze 4 holky s kterými spal bez ochrany. Nenazval je ani holkami jako spíše dlouhodobými partnery. Jsem snad 5.tý dlouhodobý partner? :) To je moc príma pocit. Mám ho ráda, záleží mi na něm a nevím, co nám budoucnost přinese, ale pro teď - zrovna v tomto okamžiku jsem šťastná, že ho mám a znám a na ničem jiném mi nezáleží. Tedy snad až jen na to, že se snažím po týdnu nějak spojit s rodiči a marně, ale snad je vše v pořádku a oni jsou jen zaneprázdnění (zajímalo by mě čím)!

1 komentář:

  1. Primark :-))) (kdybych věděla, jak se dělá srdíčko, tak sem dám i srdíčko)

    OdpovědětVymazat