středa 25. února 2015

Zase jedna Party

Nu to se tedy zase všechno povedlo, tak jak mělo. V sobotu jsem musela být do tří hodin doma a hlídat děti, neboť Petra s Robem jeli do Antwerp nakupovat. Ani mi to tak nevadilo, dala jsem si sprchu, připravila věci s sebou, nalakovala nehty a vlastně celou dobu jsem se věnovala sama sobě :D, ve 2 jsem dětem připravila oběd a šla si zase po svých.

Ve tři mě Ania vyzvedla a jely jsme se k ní připravovat. Nejdříve káva, potom Gin & Tonic a přípravy probíhaly v plném proudu. Oblékání, líčení, focení, záchvaty smíchu. Volala jsem Felixovi v kolik přijde, přišel mi nějaký naštvaný, ale spíše jsem já byla moc veselá. Do autobusu už jsme nastoupily ve značně podnapilém stavu. Došly jsme k Irish baru, ale vedlejší bar byl plný mladých kluků, a tak jsme se rozhodly jít tam. Nebyla tam jediná dívka, a tak si všichni kluci samozřejmě začali všímat nás. Felix během 10ti minut dorazil. Dal mi taštičku s dárkem, kterou jsem ani v ten moment neotevřela. Vzhledem k tomu, že si zase začal povídat vehementně s Aniou, tak já si našla svojí skupinku posluchačů - asi tak 5 dvacetiletých mladíků, kteří byli naprosto unesení mým vyprávěním. Pořád jsem po očku sledovala Felixe s Aniou.

Ania se někam vytratila a já si taky stále povídala s těmi kluky. Ania se vrátila, něco si říkala s Felixem a pak se políbili?! Cože?! Proč?! No tak to jsem povídání s kluky přerušila a šla si povídat k mým přátelům. Nějak jsem to přešla, protože mi bylo fajn s těmi kluky. Pak se tam ještě něco málo odehrálo, Felix se chtěl prát s těmi kluky (já fakt nevím, co a proč) a nakonec jsme odešli do protějšího karaoke baru. Tam mi Felix objednal jen vodu, neboť jsem toho opravdu už vypila dost. Tančily jsme s Aniou, zpívaly a celkem dobře se bavily. Felix z ničeho nic obrátil, že jde domů, že ho to nebaví a ať se o Aniu postarám sama.. Hmm super, díky za skvělou oslavu. Anie jsem tedy oznámila, že chceme jít domů a ona si začala shánět "taxíka" v podobě Tomka.

Ten se v baru objevila také tak to do deseti minut. Ania toho vypila více než měla a stala se z ní agresivní Ania, kterou prostě nechcete znát :D. S Felixem jsme tedy zvolili taktiku úniku. Přišli jsme domů, já totálně vyřízená a myslím si, že on také neboť celý večer nic nepil a jen se staral o nás - je to fakt tutík. Doma se pak zase postaral o mě :3. Dal mi taky neuvěřitelnou masáž, protože mě bolela záda.

Ráno se mě ptal, co vlastně říkám na dárek. Dal mi dokonalé stříbrné náušnice, ten kluk má vážně vkus. Byla jsem nadšená. Celou noc mě objímal a tulil se ke mě. Poté jsme spolu i koukali na byty a vybírali, který by byl dobrý. Bohužel se musel sejít s chlapem z práce, takže jsme se ve dvě rozloučili a já jela za Aniou, s kterou jsme nakonec zase jely do Antwerp na obědovečeři do Verony a pak na kafe do Starbucksu, kde měli opravdu vynikající kafe a hlavně nádherného kluka, který si chtěl jen povídat a byl vtipnej a udělal super kafe - prostě ideální partie :D. Ania mi oznámila, že Felix jí ten večer (začátek si ještě pamatuje) řekl se smutným výrazem, že by mě mohl ztratit (žárlil na mě, protože jsem si tam povídala s těmi kluky). Opravdu mu na mě záleží. Už se těším až mi to opravdu řekne! :3 Je to super kluk!

P.S. Nedávno jsem objevila fotky ze svých 19tin a docela jsem se nestačila divit. Zkusila jsem to porovnat s fotkou z mých 21.narozenin. Celkem fajn vidět na vlastní oči, že jsem těch pár kilo nějakým zázračným způsobem shodila! :)

1 komentář:

  1. No Anet to by mě fakt zajímalo, k jakému božstvu ses modlila, že si takhle krásně shodila, mě to totiž nefunguje :-/ Nebo že by to nebylo jen modlení?? :-D

    OdpovědětVymazat