středa 7. května 2014

Maminka slaví

Zlatíčko,

tak dneska je to přesně 40 let od doby, kdy se narodila moje mamka. Ten čas ale letí, co? :) Koupila jsem jí k narozeninám (tedy ještě ne, ale koupím) profesionální rodinné focení v ateliéru, abychom měli nějaké krásné fotky, dokud jsme mladí a krásní! Navíc bych si nechala jich pár i vyvolat a ozdobila si tady pokoj v Belgii! :) Taky jsem jí napsala emailík ze kterého snad měla radost - jooo měla, psala mi i smskuuu :). Ach bože! Já jí fakt miluju. Štve mě o to víc, že právě na takhle velké narozeniny nemohu být s ní :(. Na tatky 40tinách jsem taky byla a asi na ně ani nikdy nezapomenu, neboť se tam seběhla velká bitka a vlastně i díky mé mamce, protože se o ní chlapi rvali, nebo aspon takhle si to pamatuju :D.

Jednou bych chtěla být jako mamka a mít chlapa jako je taťka! :) Neskutečné jakými vzory pro mě tihle dva jsou! :) Chtěla bych umět vařit jako mamka a taky tak i vypadat! To bych měla život, nu i když mi přijde, že mamka si nemyslí, že by ho měla nějak skvělej. Nemůžeš jí prosím poslat nějakou tu sílu a energii a štěstí? Nebylo by to pro Tebe moc? Mě vážně přijde, že není moc šťastná a mě to hrozně mrzí, protože nemá zase tolik důvodů být nešťastnou.

V bohatě stačí, že tou nešťastnou v naší rodině jsem já poslední dobou. Ne že by o tom někdo moc věděl, to vůbec, ale prostě.. Připadá mi jako bys mě opustil. Jako by mi odešla půlka mého srdce někam a už se nikdy neměla vrátit. A to hrozně bolí. Já vím, že je to dlouhá doba, od toho co jsi fyzicky odešel, ale teď mi připadá jako by mě opustila i ta tvá duše. A já Ti to přeju z celého srdce, posunout se zase o kus dál, ale v tomhle jsem trošku i sobecká. Chybíš mi tu šíleně moc a strašně to bolí. Ještě chvíli tu se mnou buď.. Prosím.. Přeci mě tu nenecháš takhle? Já vím, že tam dál je to určitě krásnější a všechno, ale prosím.. Já tě tu ještě potřebuji. Nejsem připravená říci Sbohem..

Vím, že už jsem několikrát říkala, že jsem.. Ale fakticky? Nejsem, vůbec.. To bys měl přeci vědět nejlíp, ty mě znáš nejlíp. Prosím buď tu se mnou ještě chvíli aspoň do té doby, než pojedu na prázdniny domů. Pak budu mezi přáteli a už to nějak zvládnu, ale ted? Jsem tu sama.

Prostě ještě nejsem ready ... buď tu ještě se mnou. To, že právě vyšlo sluníčko beru jako znamení :P :). Už nechci žádné špatné dny a depky, které mě teď tři dny provázejí.. Chci zase ty super pozitivní dny, rozdávat sílu a úsměvy tak jak jsem zvyklá, to je to co mě baví a naplňuje.. Pomáhat lidem. Každopádně u mě nemusíš být nutně 24 hodin denně, ale prostě pár krát za den mě zkontrolovat :). A kdyby se mi něco nedařilo, trošku mi pomoci :D.

Ale samozřejmě tě tu držet nemůžu a ani nechci. Pokud jsi připraven jít dál, na nový svět - jdi. Prozkoumej to místo a já se budu těšit až mi to tam vše ukážeš.. Tak moc Tě miluju..

Žádné komentáře:

Okomentovat