neděle 18. května 2014

Potřebuji múzu

Ahoj zlato,
tak nějak poslední dobou přemýšlím, co udělat na ten tábor.. Jak to všechno skloubit dohromady, aby se to líbilo a aby to ty děti hlavně bavilo. Chybí mi ta správná múza. Vždycky si už řeknu tak teda teď se tomu budu věnovat a vymýšlet to a pak si řeknu, ale na druhou stranu mi chybí dost informací, udělám to, až je budu mít. Nu zatím je nemám a ani si o ně nepíšu! Tenhle týden tady má být krásně tak se těším! :) Konečně!

Jinak sice je mé jméno napsané v kalendáři, ale ten jak je vidno už nikdo nepoužívá. K svátku mi nepopřál skoro nikdo. Tedy ano ti nejdůležitější a těm jsem strašně moc vděčná, rodina, Verunka a Dominik a Hami! :) Díky aspoň za ně! :)

Denně pilně cvičím a level 2 mě docela zabíjí. Taky se musím s Petrou domluvit na těch dalších víkendech, ale když mi řekla, že příští víkend bude zase "so busy" tak se jí úplně bojím zeptat jestli sem Barča může přijet nebo jestli já aspoň můžu odjet. Každopádně penízky bych měla dostat ve středu tak se těším.

V hokeji se nám nedaří a řekla bych, že je to více vina rozhodčích než hokejistů, ale tak.. Tebe hokej nikdy moc nezajímal :). To je spíše informace pro mě. Už se strašně moc těším do Čech. Mám to tu ráda a jsem nejvíc vděčná, že tu mohu být, ale chybí mi ti moji kamarádi. Ale zase na druhou stranu. Když si představím, co jsem dělala loni (pošta) a kde jsem ted? Panečku, mám tu nejlepší práci na světě. Dvakrát - třikrát víc peněz za mnohem méně práce a navíc to ani neberu jako práci, kolikrát si říkám - teď vážně pracuju? Což je celkem sranda :D.

Nejvíc ze všech mi ale samozřejmě chybíš ty :(. Tak moc až se to občas nedá vydržet..

Žádné komentáře:

Okomentovat