čtvrtek 1. května 2014

První Máj, lásky čas

Zlatíčko,
tak mi teď v těhle dnech chybíš :(. Akorát mi psal tvůj kamarád prý, kde jsem na čarodějnice, tak jsem mu teda psala, že stále v Belgii :D. Psal, že si myslel, že kdyby byl v Praze tak bych se u nich mohla stavit. Na jednu stranu mě to potěšilo, že mě stále zvou na akce, i když ty už tu nejsi a že mě berou za kamarádku, ale na druhou - on neví kde jsem?! :D Měla bych si přiznat, že nejsem tak zajímavá, jak si myslím :D.

Dnes je první Máj, ani nevím jestli jsme se loni na prvního Máje viděli, ale asi ano.. Byl to nejspíše první rok, co jsem na prvního Máje dostala pusu (tedy vlastně druhý, rok před tím jsme byli taky spolu) a kdo by to byl řekl, kde za rok budeme. Nu letos nejspíš uschnu, ale Jarda mi poslal virtuální pusu a s tou se taky spokojím! Je hezké, jak tví kamarádi na mě myslí! :) Mám je ráda a prý podnikneme výlet až budu zase v ČR, tak to se těším!

Včera byly čarodějnice a já je oslavila úplně sama u sebe v pokoji. Vzpomínáš na čarodějnice 2012? Na hřiště, naší písničku, tanec a pití všemožného alkoholu nejlépe smíchaného dohromady? Cesta zpět s tvými kámoši a zpívání si po cestě? Tohle všechno mi děsně chybí, a tak jsem si aspoň otevřela 3 Plzně včera sama doma a trošku se připila. Už teda nevydržím to, co jsem vydržela normálně dřív. Fakt jsem jí trošku cejtila po těch pivech :D, a to byly jen 3 :D. Jsem vážně zvědavá na letošní tábor :D.

Počasí je tu opravdu aprílové. A já bych tedy měla shodit své růžové brýle a trochu se nad sebou zamyslet. Vysnila jsem si kluka, který neexistuje. Tedy myslela jsem si, že ano, ale ne. Zbytečně jsem mu přidávala vlastnosti, které nemá. Ano nikdo nejsme dokonalý a já si myslela, že on ano. Nic zvláštního se nestalo, jen jsem si řekla, že troška přemýšlení by neškodila. Nu, co naplat. Není dokonalý, já také ne, ale stále si myslím, že bychom se k sobě hodili. Kéž by k tomuhle zjištění došel i on - vždyť on nemůže, skoro tě nezná, jsi v Belgii, nemůže tě nikam pozvat... Až budeš tady všechno se změní. Nu jen aby! :) Nechci na něj už myslet a plánovat něco, co se možná nikdy nestane. Utíkají mi kvůli tomu jiné příležitosti. Měla bych tomu nechat volný průběh, nechat ho plavat. Co se má stát, se stane! Amen.

Posílám ti milion pusinek zlato, tam nahoru, tam kde je ti nejlíp, tam kde jsi šťastný. Posílám Ti objetí a úsměv, protože ten jsme si posílali snad častěji než polibek! :) Jsi moje štěstí!!! Kéž bych Ti tohle všechno mohla říci..

Miluju Tě, už navždy..

1 komentář: