pondělí 13. října 2014

Don't fall in love...

Je to tu.. Bylo to vyřčeno, už žádné dohady, žádné domněnky.. V jednu z našich romantických chvílích prolomil ticho a šeptem "vykřičel" náš ortel: Don't fall in love with me! V tu chvíli jsem netušila, jak reagovat. Byla jsem rozespalá, uvolněná, bylo mi hezky, nechtělo se mi pouštět se do vysvětlování. Mohla jsem na to odpovědět pouze jediné: Don't worry! Což ho nejspíše moc nepřesvědčilo (koho by to přesvědčilo?), a tak to zopakoval - nezamiluj se do mě! Myslím, že mé ticho toho prozradilo více, než bych chtěla.. Více než bylo potřeba. Nevím, co si teď myslí a asi by mi to mělo být jedno, ale není!

Jak někdo může být tak namyšlený? Tak zaprvé NEJSEM do Tebe zamilovaná, zadruhé člověk si NEMŮŽE poručit do koho a kdy se zamiluje.. Pokud to někdo z Vás umí, tak mě to prosím Vás naučte, neboť já vážně nevím, jak to udělat. Buď se zamiluji a nebo ne, nic víc, nic mín.. To, že z nás nebude pár jsem věděla dávno, zamilovaná také nejsem, ale ráda ho mám, ještě aby taky ne, když s ním sdílím víc, než by někdy bylo potřeba, když mu říkám více, než bych měla. Je to můj "jediný" kamarád tady. Nechtěla jsem mu dát takovou důležitost, ale dala jsem, neboť jsem ještě nepotkala tu správnou kamarádku.

Ale díky tomu jsem víceméně procitla. Uvědomila jsem si ještě pevněji, než kdykoliv předtím, že zamilovaná opravdu nejsem. Jeho věčné poučování mi začíná lézt na nervy. Já mám přeci tolik volného času, že bych ho měla využít nějak jinak, lépe.. Nehrát Poua při čekání na něj, než vyleze ze sprchy, mohla bych třeba číst knihu, mimochodem včera večer mi psal, že hraje hru na počítače, můžete mi vysvětlit, kde je logika?

Další problém: chytá mě za slova! To mi tedy neuvěřitelně vadí, neboť já říkám spousty věcí ze srandy a ani nepřemýšlím, nad jejich hlubším významem, nu on bohužel ano, a tak se stává, že se dostane do monologu o sebevraždě, jen protože jsem plácla, že když nemá gauč může se jít rovnou zabít. Skvělé! Naštěstí má i spoustu plusů, poněvadž jinak bych s ním vůbec nemusela být :).

Dnes mám, ale príma den, takže se nenechám rozházet! :) Petra mi řekla jestli náhodou zase nehubnu, že jsem tenčí a tenčí a že budu odjíždět velká jako malíček :D. Cením si toho, že mi to řekla, neboť člověk co vás vidí denně nemá moc šance si všimnout jestli jste hubenější a nebo ne.. Jabadabadůůů :). Nu možná je to jen těmi novými kalhotami, poprvé v životě SLIM! :D

Žádné komentáře:

Okomentovat