neděle 12. října 2014

Floořina oslava

Ahojky zlato,

tak je to tu! :) Hlásím se opět po vydařeném víkendu! :) Tedy tentokrát jsem nikam nejela, ale zůstala jsem doma a i to se občas vyplatí. Floor slavila 12té narozeniny, které má tedy dnes.. V sobotu tu tedy byla velká párty, a když píšu velká myslím tím, opravdu velká. Bylo tu asi tak 60 lidí, z toho 30 dětí.. Všechno bylo perfektně připravené, obložené mísy, brambůrky, sýry, vína, makarony, které jsme s Floor pekly. Oslava se opravdu vydařila a i mě bavilo se o hosty starat :). Jako slova díků jsem druhý den obdržela 50 euro, neboť ze mě byli všichni absolutně nadšení.


V neděli jsem byla celou dobu doma a ani mi to nevadilo. Po dlouhé době celý víkend doma a stejně i tak jsem si to moc užila! :)
Sice neděle byla trošku pracovnější, ale to zase občas není na škodu! :)

Taky jsem vymyslela super nápad, doufám tedy :). Dětem jsem založila nový email wolterskinderen@yahoo.com, kam jim každý týden posílám, co se za ten uplynulý týden událo plus samozřejmě i fotky. Email jako takový i s heslem jim dám na konci mého pracovního roku, což znamená někdy v květnu či červnu příštího roku. Budou tak mít celý rok zaznamenaný.. Jak rostly, čemu se smály, co všechno zažily. Připadá mi to jako skvělý nápad tak doufám, že na tom budou stejně :). Jednou to chci udělat i pro své děti! :) A heslo jim dám až v jejich 18ti :) nu možná 15ti, to ještě uvidím.. :)


Taky bych si sem ráda poznamenala, jaké ŠTĚSTÍ vlastně mám!!! Mimo to, že se mi tedy rozbil mobil - vlastně jen jeho displej (díky za to, jinak celý funguje). V den, kdy se mi rozbil mě také málem srazilo auto, neboť jsem se nerozhlídla. Takže poté už jsem myslela jen na to, že jsem ráda, že se mi nic nestalo :). Čert vezmi nějaký mobil. Pokud nejde o život, tak jde fakt o hovno a vlastně jsem i ráda, že takhle mladá jsem zažila už něco tak strašného, že ze spousty věcí, ze kterých se mí vrstevníci budou hroutit, já nebudu moc řešit, neboť vím, že může být asi tak milionkrát hůř. Takže opravdu ve všem zlé, je něco dobré :).

Každopádně mé další štěstí spočívalo v tom, že jsem v pátek jela do školy autobusem, neboť jsem poté jela do Antwerp koupit Floor dárek. Samozřejmě jsem jela bez lístku, protože za celý loňský rok s legitkou, mě nikdo nezkontroloval. Nu, co štěstí nechtělo, revizoři nastoupili zastávku před tím, než jsem měla vystupovat a já si jich všimla už pozdě. Nicméně kontrolovali všechny okolo a na mě stále ještě nepřišli. Když už se jeden otáčel, že bude chtít i po mě ukázat lístek, autobus zastavil a já vystoupila. Takový kousek a mohla jsem přijít o 80 euro.. To by mě vyšlo pěkně draho ta moje sranda. Takže jsem se poučila a už si kupuji lístek.. Jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží :).

V pátek jsem pak tedy jela nakupovat do Antwerp a koupila jsem si super dvoje nové kalhoty, prvně v životě střih Slim, ale jsem s nimi moc spokojená, jsou pohodlné a snad i zeštíhlují :D :). V sobotu jsem byla od 9 h ráno do 14 h odpoledne s dětmi na hokeji. Floor hrála za dva týmy, takže jsem viděla 4 zápasy, ráno nepršelo, ale tak kolem 11 se zatáhlo a začalo pršet jako z konve, pak už jsme stáli jen pod střechou a koukali, jak hrají ty děti úplně promočené.. Bylo mi jich i celkem líto.
Jinak, co se událo u Felixe, o tom povím zase v jiném příspěvku :)). Teď se jdu mrknout na nějaký filmek. Tak zatím dobrou :) :-*







Žádné komentáře:

Okomentovat