středa 22. října 2014

Jednadvacáté narozeniny!

Milý Martínku,

ráda bych Ti alespoň tímto způsobem popřála všechno nejlepší k Tvým dnešním 21. narozeninám. Chtěla jsem napsal klasiku, ale to se tady asi moc nehodí - hodně zdraví?! Ha, ha, ha.. Hodně štěstí? Ale jooo, to doufám, že jooo. Snad tam jsi šťastný, já věřím, že ano, že je tam krásně a že hlavně ty se máš krásně a lásky?! No dobře, to bych Ti popřát mohla, ale také mi to připadá naprosto zbytečné, protože tam kde jsi je bezpodmínečná láska všude kolem Tebe, obklopuje Tě, ba co víc, určitě tě i vytváří! :) Nicméně jsem Ti chtěla říct, že Tě mám pořád ve svém srdíčku - to budu mít navždy. Nikdy na Tebe nezapomenu a vždycky budeš jedním z mých nejlepších přátel, i když už navždy tichým. Alespoň mám svého andílka, který na mě bdí tam nahoře :).


Posílám Ti tam nahoru písničku, která Ti pro změnu připomínala mě!

I když má svý divný zvyky,
nevyměnil bych ji s nikým!

Občas vzpomínám na ty všelijaké párty, co jsme spolu prožily! Jak nám bylo krásně, pivo, a všude okolo naši kamarádi! Určité párty se staly legendárními a historky z nich si vyprávíme doteď a jiné zase ne, ale to vůbec nevadilo, protože v těch chvílích jsme byli šťastní - nemluvím o ránech, ale o těch večerech! :) Byli jsme mladí středoškoláci, co si myslím, že jim patří svět > Páni mluvím, jak nějaká stará babička, hh, jsem zvědavá jestli jednou budu vyprávět svým vnoučatům, co všechno jsem zažila, a že pohled na svět mi změnil mladík, který zemřel aniž by se dožil 20tých narozenin. Pokud se já dožiji svých vnoučat, určitě jim to vyprávět budu! :)

Všechno nejlepší, ty můj nejdražší :-* <3

Žádné komentáře:

Okomentovat