úterý 21. října 2014

Jeden šťastný den

Zdravím miláčku :),

už je to zase celkem dlouhá doba, kdy jsem se ozvala naposledy.. Mám vždy tolik myšlenek, co bych Ti ráda napsala, ale pak se sem nedostanu včas, zapomenu je a nebo prostě - mám tisíc jiných výmluv, vždyť mě znáš :).

Ráda bych Ti, ale napsala dnes v tento šťastný den!!! :) Ptáš se, proč je tak výjimečný? Proč jsem tak šťastná? Důvod je prostý! :) Je dnes! Žádný jiný důvod k tomu být šťastná nepotřebuji! :)) Je to tak príma :). Ani už nevím, co jsem sem chtěla psát, zase určitě nějaká svá moudra, ale asi to dnes vynechám :D.

Začala jsem číst svou první holandskou knížku - Zegt nee tegen lezen / Řekněte NE čtení :D, je to sice pro děti, ale mě se to vážně líbí, jsou tam skvělé hlášky a já mám ráda knížky, u kterých se můžu i zasmát :). Taky jsem si vyrobila vlastní repráček z ruličky od toaleťáku, a to mi udělalo neuvěřitelnou radost.

Další úžasná věc je, že jsem objevila skvělý web http://flow-list.cz, kam si denně napíšu tři pozitivní věci, co se mi staly! :) Po týdnu mi vždy přijde takové malé shrnutí! Je to spíše pro lidi, co se necítí moc pozitivně, aby jim to pomohlo všímat si toho, krásného kolem nás, ale to nevadí, určitě je to super pro každého, i pro ty již pozitivně naladěné :).

Najednou mě napadá asi tak tisíc dobrých věcí, co se mi dnes staly, je to takový škoda, že je to jen na tři věci, možná si tam začnu dělat pomlčky a tři rozšířím na 9 :D :). Objevila jsem taky skvělý seriál Jak nežít svůj život, a je to vážně sranda! :)) Asi se jdu na jeden dílek mrknout ať toho dnes neudělám přespříliš :)).

Mám Tě rááááááááááááááááááááááááááááááááááááááda :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat