středa 11. února 2015

"Your boyfriend is a pussy"

Zase jsem pro změnu prožila super víkend. Miluju tuhle dobu, užívám si každou vteřinu, neboť vím, že jednou na toto období budu vzpomínat jako na to nejšťastnější, hlavně proto, že mou pomalu jedinou starostí je, co budu o víkendu pít :3.

Tento víkend jsme s Aniou měly v plánu akci Free Hugs, ale rozhodli jsme se ji přesunout na trochu teplejší počasí. Takže jsme měli celou sobotu na připravování se na večer! A řeknu Vám, že nám to zabralo opravdu spousty času :D, taky jsme samozřejmě jely nakupovat, protože Ania potřebovala sako k jejím novým šatům, to si za 30 euro koupila a poté zjistila, že se jí k těm šatům stejně nehodí :D, ona je prostě jasný shopaholic. Vymyslely jsme co na sebe, nanesly make-up, vyfotily tak tři sta selfieček (na tuto část nejsem hrdá, ale byla to celkem sranda) a mohly jsme vyrazit. 

První zastávka Karaoke bar, úžasné prostředí a miluju zpívat všechny ty písničky, neboť konečně
znám ten text, který mě mnohokrát dost překvapil :D. Nejprve jsme byly sami, poté se k nám přidal Tomek, následoval Felix a nakonec Romeo a Monica. Další zastávkou byl nejstarší bar/disco v Antwerpách, který se nacházel v Red Light Street. Neznám dražší bar, ale musím říci, že i přes to všechno jsme si to náramně užily. Konečně jsme tančily, nejdříve sami, poté se k nám přidal i Felix a Tomek. Druhý den mi Ania volala: "Felix was soo into you, girl.. I couldn't believe it. - Yeah, Ania, he is always into me when is little bit drunk" :D. Viděla jsem ho poprvé tančit, protože mi říkal, že zásadně netančí, což musím říci je vážně škoda, neboť co si pamatuji mu to vážně dost šlo a tančilo se mi s ním opravdu báječně! :) 

V neděli jsme se probudili asi kolem desáté a mysleli si, že Bogdan odešel, což pro nás jasně znamenalo zelenou v naší ranní aktivitě, bohužel po 30 minutách nám došlo, že neodešel, nýbrž celou dobu byl doma a dělal nám snídani (míchaná vajíčka a kafe). Tenhle spolubydlící se mi opravdu líbí, já bych se na ty dva v ložnici z vysoka vykašlala a udělala si snídani jen pro sebe, ale on ne. Je to fakt zlatej kluk! :) - nevím, co všichni pořád proti těm Rumunům mají, já jich tedy znám jen pár, ale všichni jsou super. Pak jsme zase usnuli, zhruba do jedné, a nakonec tedy opravdu vstali. Usmažila jsem pár palačinek a kolem páté jsme vyrazili za Romeem a Monicou, neboť pro nás nachystali večeři (nejlepší grilovaná ryba jakou jsem kdy jedla, se specialitou z Rumunska - kukuřičný "chléb", sýr a česnekový přeliv). Opravdu vynikající véča. Všichni se snažili mluvit, co nejvíce anglicky kvůli mě a já ty lidi začínám mít vážně ráda.

Poté Romeo začal dodělávat Felixovo tetování. Musím říct, že Felix trpěl jako zvíře a mě trhalo srdce se na něj dívat. Zaprvé Romeo prostě není zkušený tatér, takže úplně neví, jak správně tetovat, takže to od něj musí strašně bolet a za druhé to měl Felix opravdu na blbém místě na tetování, protrpěla jsem to s ním, ale bohužel tu bolest jsem mu sejmout nedokázala. Mohla jsem ho tak max. držet za ruku a dávat mu napít. Musím se přiznat, že mu ukáplo i pár slz.. Byl tak sladkej, jak tam ležel tak bezmocně. Načež mi Romeo povídá: "Your boyfriend is a pussy" hmm.. nu z tohodle výroku bych si měla asi vzít, že Felix nic nevydrží, ale já tam viděla jen to slovo BOYFRIEND, tak se mi chtělo odpovědět, že jsem netušila, že mám přítele :D haha. Felix vůbec neprotestoval (tedy proti slovu boyfriend :D). Prostě zase jednou skvělý víkend! :)

1 komentář: