pondělí 13. dubna 2015

Nový začátek

Musím to všechno napsat ještě plná dojmů z víkendu, než zapomenu. No to by se stejně asi nestalo, ale i tak. Teď je to nejčerstvější a já jsem tak nejšťastnější, i když věřím že brzy budu ještě o něco šťastnější. Už věřím, že vše je tak jak má a mělo být! Věřím, žes ho pomohl vybrat a i když jsem pochybovala (to ze začátku všichni) teď už nemám nejmenších pochyb. Samozřejmě se jedná o Felixe, o kterém jsem napsala pár posledních článků. Je to kluk, kterého znám od loňského června a vypadá to, že ho budu ještě nějaký ten čas znát. Žádné loučení se jen tak konat nebude, protože jsme se shodli, že je lepší se zamilovat později, až když toho daného člověka opravdu poznáte, než do toho skočit po hlavě a pak si s bolestí sundavat růžové brýle.

V sobotu jsem přiletěla zpět z Čech, pryč jsem byla týden, ale neviděli jsme se 11 dní. Nečekala
jsem, že by se za tu dobu něco změnilo, ale opak byl pravdou. Změnilo se toho spousta. Změnila jsem se i já za dobu v Česku, protože jsem si uvědomila, že ne všechno je tak jak se zdá, nebo tak jak mi ostatní říkají - Anet, přestaň být tak naivní! Bylas naivní v patnácti letech a v jednadvaceti tě to ještě neopustilo. Ale to bych se zase pustila do úplně jiného příběhu. Důležité je, že jsme spolu byli v kontaktu po celou dobu, vždy věděl co dělám a kde jsem a já věděla to samé o něm. V pátek ráno mi napsal, že se mu zdál nejúžasnější sen - pracoval na svém baráčku tady v Belgii, kde vyráběl něco se dřevem a já mu pomáhala, vzbudil ho ten nejkrásnější pocit, kdy se zároveň probudit nechtěl a chtěl zůstat v tom snu se mnou. Tohle mi napsal Felix, kterému se většinou sny nezdají a když tak rozhodně ne tohoto typu. Už díky této zprávě jsem si byla jistá, že mu na mě záleží mnohem mnohem více, než si připouští. Já nevím, jak to mají kluci se sny, ale neřekla bych, že se jim zdají nějaké romantické, na to jsme spíše my holky a já sama si nevybavuji, kdy by se mi naposledy zdál romantický sen.

A tak jsem v sobotu tedy přijela a doufala, že ho budu moc vidět a že mě neodsoudí, za mé krátké vlasy, neboť jako každý kluk mě prosil, ať se nestříhám, že miluje dlouhý - noo joo, všichni milujete dlouhé vlasy, tak se z toho nezblázněte :P. Každopádně na mě čekal na nádraží, měl pár poznámek k mým vlasům, ale brzy toho nechal, když zjistil, že mě tím rozčiluje. Vzal mi tašku a šli jsme k němu, kde na nás čekala večeře, kterou uvařil a jeho spolubydlící, který hlídal aby nevystydla, takže se také podílel na vaření :). Předala jsem Ferneta Citruse, co jsem přivezla z Čech, najedli jsme se a pak jsme si povídali, říkala jsem zážitky z Čech a Polska, po babiččiném čaji zážitky nabyli na zajímavosti a všichni jsme se vážně od srdce zasmáli.

Poté jsme zase usínali ve společném objetí a já se těchto chvil prostě nemohu nabažit. Kéž by trvaly věčně, protože my holky prostě milujeme to objímání potom, i když tvrdíme, že ne. Nemusíme si nutně povídat, ale usnout si v náručí - já teda neznám hezčí pocit :). Ráno jsme nemuseli vstávat, tak to bylo moc príma, jen tak si poležet. Poté nás čekala príma snídaně a vyrazili jsme se mrknout do Ikei, která jak jsem předpokládala byla zavřená (když jsem tuto domněnku sdělila Felixovi, jen se zasmál a řekl no joo, jsi žena - žena, která měla pravdu :D). Jeli jsme tedy zpět, setkali se s jeho přáteli, kteří se mnou díky bohu mluvili anglicky, i když tu jednu ženu bych nenazývala jeho přítelkyní, vůbec nikoho nepustila ke slovu ani svojí těhotnou a šťastnou kamarádku, která pro mě byla mnohem zajímavější než ona samotná.

Následně jsme si uvařili skvělou večeři a mohli jsem si jít zase totálně přejedení lehnout. Zdřímli jsme si na dvě hodinky a potom to začalo, zase jsme si povídali, dříve bych řekla, že mě už nemůže ničím překvapit, neboť všechno jeho příběhy znám, ale opak byl pravdou. Řekl mi více o jeho bývalé přítelkyni Dianě, s tou byl zasnoubený! Felix byl s Dianou zasnoubený a chtěl si jí vzít, byli spolu okolo dvou let a on jí dal úplně vše, o co ho požádala (a že žádala o dost věcí). Nakonec jí tedy v Řecku, kde spolu byli na dovolené požádal o ruku! Felix prostě miluje překvapení a je v nich vážně dobrý. Já nemohla uvěřit vlastním uším.

Úplně se proměnil z kluka, který pro mě byl pouze skvělým zpestřením a fajn kamarádem, na přítele se kterým si umím představit i zbytek svého života. Neustále mi opakoval, jak je lepší se zamilovat později, až když člověka poznáte než zpočátku, neboť ho začnete poznávat pozdě a uvidíte ty chyby, o kterých jste neměli ani tušení. Zatímco v našem případě, jsme se nejdříve skvěle poznali a zjistili, že oba za to stojíme, že nemáme žádné výrazné chyby, co by nám překáželi a dovolili jsme si tak, se zamilovat. Jsem si více, než kdy dříve jistá, že je do mě zamilovaný a já do něj. Celou noc jsme se v podstatě jen mazlili, nemohl se mě nabažit, nejraději by mě snědl celou, jak mi oznámil, a taky bych si měla nechat na zadek vytetovat značku McDonaldu (I'm lovin' it).. Teď se z nás zase stal prostě jeden z těch roztomilých přesladkých párů, ze kterých se vám (pokud jste nezadaní) chce zvracet :D.

Držení za ruce, neustálé líbání, psaní, myslení jeden na druhého.. Po roce a půl je tu prostě můj nový začátek s mým novým přítelem, kterým je Felix.

Žádné komentáře:

Okomentovat