pondělí 20. dubna 2015

Partnerské vztahy

Poslední dobou přemýšlím, jak se vlastně definuje takový partnerský vztah? Co by podle vás nemělo v žádném skvěle fungujícím vztahu chybět? A jak by vlastně měl takový skvělý vztah vypadat? Na těchto pár otázek jsem hledala odpovědi, proč, je vám nejspíš jasné. Vlastně si myslím, že ani moc žádná správná definice vztahu jako takového není.

Podle mě by ve vztahu neměla chybět, láska, důvěra, upřímnost, věrnost, otevřenost, doteky (držení se za ruce, objetí, tančení v metru plném lidí? :)), polibky, sdílení zážitků, komunikace, intimita (to, co sdílíte pouze s partnerem), smích (pro mě nesmírně důležitá část vztahu), podpora, pomoc.. a jistě spoustu dalšího, nicméně tyto věci patří, dle mého názoru, mezi ty nejdůležitější.

Já všechno toto ve svém vztahu mám, jediné, co by někomu mohlo chybět jsou slova Miluji Tě, které spousta lidí říká a nemusí myslet vážně, což pak dost zraňuje a nebo vlastně ani nikdy nepoznala, co ta slova znamenají, a tak je říkají aniž by pro ně měli nějaký význam - to je poté pro oba partnery dost těžké, pokud tato slova pro oba znamenají něco jiného. Řekla bych, že my oba máme takový určitý blok s těmito slovy, a tak je neříkáme a místo toho děláme vše, abychom druhému dokázali, že ho milujeme, abychom to nemuseli říkat, a já osobně si myslím, že to je ta správná cesta, cítit to od druhého a ne to pouze slyšet.

Ve skvělém vztahu by asi neměli chybět ani hádky a jejich následné usmiřování, které je prostě skvělé i po malé výměně názorů, kterou bych nepovažovala ani za hádku.
Něco se změnilo, a já tu změnu cítím (je téměř hmatatelná), já jí vidím, to jak se na mě dívá, jak mě hladí, jak mě líbá do vlasů a jak se mi hodiny dokáže dívat do očí, aniž by jedinkrát uhnul pohledem, to jak mi pomáhá, jak se o mě stará, když mám křeče v břiše, to jak by raději sám umrzl, abych já měla dostatek tepla, to jak je trpělivý, a to jak se ho má špatná volba slov zasáhla.. Miluje mě a mě to na jednu stranu děsí, bojím se, že jednou přijde na to, že nejsem taková za jakou mě považuje. Bojím se, že ho zklamu, ale taková láska je! A já jí celým svým srdcem přijímám.. A jsem za ni/něj vděčná. Děkuju

Žádné komentáře:

Okomentovat