úterý 14. dubna 2015

Přání

Rozhodla jsem se zase napsat článek, který není jen o mě a mém já :). Je o přání! Včera jsem viděla dokonalý klip od Tomáše Kluse - Přeju Ti a taky jsem navštívila jeho skvělou stránku, kde napíšete přání pro ostatní a obdržíte jedno nazpět, je to anonymní a přináší mi to ohromnou radost! :) Chvíli jsem se zamyslela, jak je na tom světě vlastně poslední dobou málo dobré nálady, lásky, a toho správného sebevědomí. 



Nevím jestli je to pouze Českou republikou, ale připadá mi, že si pořád jen na něco stěžujeme a neumíme si užívat ty krásné momenty a chvíle, které nám život přináší a které se nám možná mohou zdát všední, jsem si však jistá, že jednou na ně budeme vzpomínat jako na ty krásné chvíle, kde nám nic nechybělo - to se ale nejspíše stane, až když nám začne opravdu něco chybět, budeme mít nějaký problém či nebudeme v tak skvělé kondici. Proč si musíme všechno uvědomovat až když je pozdě (toto se mě týká více, než všech ostatních)?

Jednou ze skvělých stránek, které mi vždy zvedli náladu je tzv. flow-list, kam si každý den napíšete tři pozitivní věci, co se vám stali, nemusí to být něco převratného jako třeba získání řidičského průkazu, ale klidně i "malé" věci, co vám zvedli náladu - jakože se na vás třeba usmál milý kluk v autobuse. Jednu dobu jsem to praktikovala opravdu denně, ale pak jsem přestala, když nad tím přemýšlím, měla bych zase začít, protože je to skvělé a pak tam i vidíte statistiku, jak moc jste vlastně šťastní. 

Já například teď stojím před opravdu velkou životní změnou a mám z ní celkem strach, ale neměla bych mít. Život je hra a já bych se tak měla zapojit a začít ho vědomě hrát, neboť za poslední dobu jsem vlastně jen prokrastinovala a už toho mám dost. Je čas zase začít něco dělat. Jednou z věcí, co mi taky pomáhalo bylo napsat si večer před spaním seznam toho, co chci další den udělat a postupně si jednu věc za druhou odškrtávat, zní to banálně, ale neuvěříte jaký účinek to na mě mělo. Jenže já jsem samozřejmě člověk, co u ničeho moc dlouho nevydrží! Anet je na čase, začít zase makat! 

Sofie byla dnes u dietologa s mamkou, a tak se s ní chci zase pustit do zdravějšího stravování, neboť po týdnu v ČR je můj systém totálně rozházený a já mám pocit neustálého hladu a tak jím, jím a jím. Dneska jsem snědla zase celou tabulku čokolády a asi 9 kousků Rafaello - já vím, že odsuzování ničemu nepomůže, ale tohle je fakt strašné :D. A zítřek je blízko tak říkám, že od ZÍTRA a píšu si to i na BLOG takže to dodržím, nebudu jíst sladké, budu více pít vodu (nevěřili byste, jak pití vody je důležité) a alespoň 2x denně ovoce, zeleninu máme denně k večeři, takže o to se starat nemusím! :) 
Jíst zdravěji - to je mé přání mě! :)

Jinak ještě k těm přáním, dnes jsem byla v knihovně a dostala jsem skvělý nápad, půjčila jsem si 5 knih a do každé vložím lísteček s přáním a budu doufat, že to tomu člověku vždy udělá radost! :) Mě nadchla už jen ta myšlenka! :)

1 komentář:

  1. Celou tabulku čokolády? Anet?! :-D Já zase sežrala pytlík pendreků a teď pracuji také na čokoládě.. Ach jo. Začneme spolu a budeme se podporovat :-) Jinak ten nápad s knihovnou je boží!

    OdpovědětVymazat