neděle 27. dubna 2014

Změna stran

Zlato,
neuvěříš tomu, co všechno se mi stihlo přihodit za tenhle víkend.. Neuvěřitelné, nikdy jsem nic podobného nezažila. Já vím tedy, že to všechno asi zase bylo i díky tobě, ale prostě.. To budu vstřebávat dlouho, takhle úžasný páteční večer, celou sobotu a vlastně i pohodovou neděli. Jela jsem navštívit Barunku do Rotterdamu.

V pátek večer v 8 jsem přijela na vlakové nádraží, kde mě Barča vyzvedla a jeli jsme autem pro Wila a pak zpět k ní domů. Tam jsme se náležitě připravily a vyrazily jsme do víru velkoměsta. Trošku jsme popily, pohulily a prostě si jen tak užívaly ten život. Co, ale bylo zvláštní, že každý chlap/kluk, kterého jsme potkaly a který se s námi dal do řeči, chtěl mě a né Barču. Nevím, co to bylo za zvláštní kouzlo, ale úplně jsem tomu nemohlo uvěřit, doted tomu nemohu uvěřit. Barča, ta nejhezčí holka, kterou znám a ti kluci balili mě. Začalo to týpkem v baru, který nás zval na panáky a pořád na mě přes sklo koukal (seděl venku na zahrádce).

Potom jsme si řekly, že jsme nikdy nebyly v Casinu a že chceme vyhrát pár peněz :D. Vsadily jsme tedy euro do jednoho automatu a už jsme skoro 10 vyhrály, ale Barča to zmáčkla znovu a vše bylo ztraceno. Nicméně nám to vůbec náladu nezkazilo, ba naopak jsme hrdě pokračovaly dál. Našla jsme další hospodu, do které jsme mohly zapadnout. Povídaly si a popíjely. Pak jsme se chtěly přesunout tak jsme se zeptaly na cestu a ti milí pánové šli celou dobu s námi a povídali si. Každopádně jsme jim řekly, že jsme lesbický pár a ten jeden řekl Barče, že na ní žárlí, že je se mnou! :) To potěší. Dovedli nás k hospodě a zase odešli.

Poté jsme si šly zakouřit na takové vyvýšené místo, kde si nás okamžitě všimli 3 kluci, kteří se s námi dali do řeči. Ten nejpěknější tomu šéfoval, a tak se nás začal ptát kolik nám je a taková ta klasika, hrály jsme s ním hru jednu otázku on, jednu my.. Vlastně si toho o něm ani moc nepamatuju, jen, že se mi fakt líbil, byl to ročník 93 a v Holandsku snad dlouhodobě žil. Každopádně o číslo řekl mě. Doteď nechápu, proč jsem mu ho nedala. Občas mi připadá, že mi nedochází, že zadaná nejsem. Stále se víceméně chovám, jako bys byl v Čechách a čekal na mě. Číslo jsem mu nedala, bůh ví proč.

V jedné hospodě hrál song Ed Sheraan - I See Fire. V hlavě se mi v mžiku promítl ploužák s ním na tenhle song a zase nejvíc romantické situace. Přesto, že Barča stále povídala (a já jí vnímala) má duše byla na tom místě, které tak moc miluju a tančila si v klidu ploužák s tím, který mi dává sílu a naději aniž by o tom věděl. Tohle nejsem já, nikdy jsem to nedělala, ale zase i kdyby z toho nic nebylo evidentně nemám problém si někoho najít. Já jsem, ale človíček věřící/přející. Takže do onoho okamžiku si stále mohu snít, že to bude všechno tak, jak já chci a jak si představuji a už to mě činí šťastnou.

Potom jsme nasedly do BOB busu, který nás odvezl někam, kam jsme vlastně vůbec nechtěly a vyhodil nás někde, kde jsme to vůbec neznaly. Pomocí mapy v Barči mobilu jsme se, ale dostaly asi za hodku a půl pěší chůze domů. A i to nás bavilo, chtěly jsme stopnout auto, ale to bylo těžký, když za tu hodku a půl projelo kolem asi jen 1 auto :D.

Celou sobotu jsme potom procouraly v Amstrdamu, kde bylo mnohem více lidí než minulý víkend, vzhledem k tomu, že byl den krále. Všichni byli v oranžovém, a tak i my jsme neodolaly a koupily si oranžové klobouky a kytky, kolem krku. Ten den jsme měly neuvěřitelné štěstí na vlaky a autobusy. Nikdy jsme nečekaly více jak 3 minuty a vždy si i sedly, to by se nám nepodařilo ani kdybychom sebevíc plánovaly v kolik, kde máme být! :) Děkujeme :-*

V neděli už jsme jen ležely a koukaly na filmy. Poprvé jsme shlédla Pulp Fiction - vážně vynikající film! :) Pak jsem jela domů vlakem, který byl nejvíc narvaný, ale já si i přesto sedla. Byla jsem i u toho, proč vlak měl 30 minut zpoždění (jeden cestující nechtěl ukázat lístek, dokud mu průvodčí (neuvěřitelně sexy chlap) neukáže jeho místo, a tak ho průvodčí vyzval at si počká na další vlak, to on nechtěl a tak se čekalo na policii, 30 minut a ten chlap, ačkoliv měl platný lístek, stejně musel vystoupit a policie si ho odvedla a myslím, že bude platit i pokud za zdržení vlaku ve výši 150 eur).

Ale díky tomuhle zpoždění jsem nemusela v Antverpách čekat hodinu na autobus, ale jen 20 minutek, které jsme si zpříjemnila večeří z Gyros restaurace! :) Kde mi zase nějací kluci popřáli dobrou chuť a nezapomněli samozřejmě dodat, že jsem moc krááásná! :D To mě tak těší. To se mi vážně nikdy nestávalo, a je to neuvěřilně dobrej pocit. Škoda, že na tohle všechno mi nemůžeš nic napsat třeba: Vždyť jsi byla vždycky krásná, jen teď to začínáš taky vidět a tím otvíráš oči i ostatním nebo nějaké jiné tvé moudro.

Jdu spát, tak dobrou noc zlato moje :-*

2 komentáře:

  1. Ahoj! Každý den koukám, jestli nepíšeš něco nového. Sice se neznáme, ale našla jsem tvůj blog vlastně náhodou a hodně mě zaujal. Úplně chápu tvoje pocity, taky si tím procházím/procházela. Držim palce! A těším se na tvůj další zápis! K.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj! :) Děkuju za krásný komentář! :) Ani jsem nevěděla, že můj blog má nějaké pravidelně čtenáře! :) Tohle vždycky potěší! Ale moc mě nepotěšilo, že sis prošla tím samým.. :( To mě mrzí...

    OdpovědětVymazat