středa 5. listopadu 2014

Lístky DOMŮ

Ahojky zlato,
tak se mi o tobě myslím, že dneska zdálo. Nejsem si tak úplně jistá, protože si to zase moc nepamatuji, ale vím, že jsem se vzbudila s tím zvláštním pocitem, jako bys mě stále miloval, byl tady a dával mi to takhle najevo! :) To bylo moc príma probuzení :), i když do mrazivého a zamlženého dne, naštěstí dnes vůbec nikam nemusím, tak to vůbec nevadí.

Včera jsem dokončila zkoušky z holandštiny level 2.2 a budu pokračovat lvl 2.3 :). Taky jsem si včera koupila lístky domů!!! :) Už můžu říct, že 18. prosince v 15:15 odjedu a vrátím se až 4. ledna ve 13:15 :). Zvládla jsem to udělat sama přes internet. Tenhle měsíc mám celkem výdaje (lístky domů a taky další kurz), ale naštěstí dostanu min. ještě jednu výplatu do Vánoc! :)) Je to opravdu super pocit mít peníze a moct tak koupit dárky, které chci a které si mí blízcí zaslouží! :) Vím, že Vánoce nejsou jen o dárkách, taky se na ně netěším kvůli dárkům, ale kvůli tomu, že všechny zase uvidím, obejmu a tak.. Opravdu mi moc chybí. Jsem tu už celkem dlouho, vlastně bych řekla že ted je to nejdýl, co jsem nikoho z Čech neviděla.

Petra se mě taky zeptala, kdy budu odjíždět jestli v červnu a jestli opravdu už napořád a nebo jestli nepřemýšlím, že bych se sem v září zase vrátila. To mě celkem překvapila, vůbec jsem nečekala, že by mě tu ještě chtěla, ale já už toho mám asi dost. Potřebuji zase změnu, dva roky je dostatek. Holandštinu celkem ovládám - tedy hlavně budu ovládat, a to mi stačí :).

S Felixem se udála jedna velká změna! :) Přijede mu bývalá a on ani neví na jak dlouho, nicméně u něj bude na tu dobu bydlet, takže s našimi sobotami je útrum, což je stejně vzhledem k tomu, že Petra s Robem ted bude skoro každou sobotu někde, a já tu musím být s dětmi. Hmm, tak snad si užijeme aspon tuhle poslední neděli, na které už jsme se domluvili, spolubydlící by prý měl někam zmizet, tak by to zase mohlo být príma :).

Žádné komentáře:

Okomentovat