neděle 16. listopadu 2014

Nová známost? :)

Ahoj zlato,
nemohl bys mi vysvětlit, co se to právě děje??? Že by konečně někdo, koho jsem si "vysnila" ? Pořád tomu ještě nemohu uvěřit, taky se ještě o moc nejedná, i když oba už jsme si všimli, že se stalo něco neuvěřitelného, neboť spolu ve všem souhlasíme. Názor na život? O můj božeee! Máme ho úplně stejný, čas je jen iluze, smrt jsou jen dveře, které když se zavřou, otevřou jiné, myšlenky jsou všemocné. Jak je možné, že jsem ho potkala až ted? I když pořád lepší teď než nikdy.

Ano, nemluvím o Felixovi :D konečně... Ten si "užívá" svého týdne se svojí bývalou.. I když mi včera a předevčírem psal, že není šťastná, že je vlastně dost nešťastný, tak s tím stejně nic nezmůžu, neboť když jsem ho zvala na pivko dneska, řekl, že ona ví, že nepracuje a tak nemůže nikam jít?! Cože?! Je to snad jeho matka a nebo jako co?! Snad si může dojít na pivo s kamarády, i když je ona tady, ne?! Měla bych být přestat naivní, jak mi řekla moje kamarádka Karol, kterou fakt miluju!! Jsem tak ráda, že jí mám ve třídě.. Jsem vlastně dost vděčná, v pátek s ní snad půjdu "pařit" a taky mluvit holandsky do baru, tak snad to vyjde :D.

Ale o kom mluvím je kluk jménem Chris, je mu 29 a je to Belgičan, to už je dobrý začátek, nemyslíš?! :) Má super práci, díky které dost často cestuje, byl i v Praze, v Roxy baru přímo :D haha :). Zatím si jen píšeme, ale dala jsem mu fb a on mě telefonní číslo, prý to taky nikomu moc nedává. Máme si toho tolik, co říct je to až neuvěřitelné. Pořád přemýšlím, že s ním někam zajdu, nejlepší by to bylo dnes, ale to mi přijde stále ještě dost brzy, i když cejtím, že tam "něco" je, že nějaká chemie zafungovala, tak jak měla! :) Nevím jestli bych to měla říct Felixovi a nebo ne.. Ono konec konců zatím o nic nejde. Ale měl by vědět, že se o mě taky zajímá někdo jiný, at si mnou není tak jistý, což zatím je. Asi mu to naznačím :) nějak mile a nenápadně, za předpokladu, že s Chrisem někam půjdu :D. Mám celkem chuť jít dneska na pivo, ale nevím, zda-li to mám udělat či ne.. Uvidíme, jak se to vyvine.. Nechci nic zakřiknout, ale já jsem prostě šíleně nadšená. Že takovýhle kluk, i potom co viděl můj fb si se mnou stále píše :). Dokonce tvrdí, že jsem nádherná :). Možná si tu Belgii o něco prodloužíme :) tady vidím, že jestli, tak to nebude jen o sexu! :))

Žádné komentáře:

Okomentovat