neděle 30. listopadu 2014

Ania, dívka z Polska

Můj nejdražší,

děkuji Ti za tak krásný dárek v době, kdy ho nejvíce potřebuji. Děkuji, že jsi mi poslala někoho jako je ona, takový kousek ode mě. Nebydlí ani v Antwerpách, ale taky v Schilde?! Jak je toto možné?! Jak je možné, že jsem na to nepřišla už dávno? Že jediné, co mi vlastně doopravdy chybělo byla kamarádka?! Včera jsem na to přišla, od té doby co odjela Hanna, jsem začala vídat kluky různých kategorií a pořád se cítila tak nenaplněná. Pořád mi něco chybělo. Ano, děkuji i za Karol ze třídy, která je prostě nejlepší. Je mým vzorem a je také z Polska. Ale teď tu mám holčinu, která mi perfektně rozumí, máme na vše podobné názory, je jí 23 let, je to taky au-pair a je také z Polska?

Pane Bože - Martine, dej ať se nic nestane a ona tu zůstane po celou dobu mého pobytu.. Ať s ní zažiji jen ty největší dobrodružství a ať zůstaneme kamarádky i po tom, co se odloučíme, protože jak rychle mi vstoupila do života už si to tu bez ní neumím představit. Zajímavé viď? Jak rychle si někoho připustíme k tělu. Ale tahle holčina, je prostě FANTASTICKÁ a já jsem VDĚČNÁ! Tak moc VDĚČNÁ!!! Nemohu být víc, překypuji štěstím, a to jen kvůli ní. Víš po těch pár setkáních s jiným au-pairkami jsem začala být skeptická.. Prostě to byly krávy.. Nemohu si pomoci a Bůh mi odpusť, ale sám víš, že jsem na ně neměla štěstí, a tak stále nějak nemůžu uvěřit, že je tu ona! :))


Žádné komentáře:

Okomentovat