neděle 23. listopadu 2014

Romantika s velkým R

Zajímavé pozorovat mé pocity, i mě samotnou to mnohdy překvapuje. Člověk by řekl, že se už celkem za těch 20 let života sám se sebou zná, ale opak je pravdou :D. Přijde mi, že se vůbec neznám a jsem neustále jiná. Jednou je mi Felix ukradenej, podruhé jsem do něj zamilovaná. Ach bože! Kdy mě tohle přejde? Byla jsem na rande s Chrisem, celý večer byl príma, dost jsme si rozuměli, smáli se, koupil mi pití... Vyšli jsme ven a on mě začal líbat a hned držet za ruku. Nelíbá špatně, ale nebyla tam ta chemie. Něco mi tam prostě chybělo. Nebyl to Felix. A za druhé byl šíleně sebejistej, jak ho určitě hrozně chci, že to ví atd.. Jo říkal mi i hezké věci, jako jak krásná jsem atd.., ale spíše mi vadila ta namyšlenost. V pátek jsem jela za Felixem. Koupila jsem Martini, vůni Playboy (k narozeninám) a přání, kde bylo ve 4 jazycích napsáno všechno nejlepší a taková ta klasika. Z dárků byl nadšen. Všiml si i změny mých vlasů, což nezpozorovala ani má vlastní rodina.. V tomhle je vážně dost dobrý. Pochválil mi outfit (měla jsem nový svetr od Karol a ty nové džíny od ní). Povídali jsme si. Vlastně to byl jeden z nejhezčích večerů vůbec, zapálil svíčky, pustil hudbu (dost mě pobavilo, co napsal do youtube vyhledávače: baby making songs :D :D haha).. Prostě príma den a druhý den ráno jsme vstali, měli dokonalou snídani, super start do nového dne a pak jsme šli nakupovat, potřeboval vybrat džíny, koupil si taky tríčo a čepici... Asi nikdy nezapomenu na ten pocit, když si zkoušel džíny a předváděl se mi v nich. To byla taková sranda. Když jsem mu řekla, že by je měl zkusit bez trička neváhal ani vteřinu, a já na ten pohled OPRAVDU NIKDY NEZAPOMENU, on bez trička, v čepici a v džínech. Model na džíny.. A já si říkala jen, Pane Bože tak tenhle kluk je tady se mnou, tráví se mnou svůj čas a má to nejlepší tělo na téhle planetě, ještě ke všemu miluje to moje! :) Potom potřeboval poradit přímo v kabince.. Haha, jsem zvědavá kolik dalších poprvé s ním ještě zažiju.

Ale ten večer se opravdu povedl. Takovou romantiku jsem nezažila asi nikdy. Když jsme pak leželi oba nazí v posteli, poslouchali hudbu a on došel zapálit další svíčku, protože si chtěl užít ten pohled na mě a mé tělo, chtěl si zapamatovat ten moment, říkal mi, že až jednou bude vybírat matku svého dítěte, měla by mít tělo přesně jako já. Žádná vychrtlina, která řeší, že si dala jeden bonbón k obědu. Matka jeho dítěte musí mít dostatek všeho pro sebe, tak hlavně i pro dítě. Prý jsem perfektní, no vida.. :) To mě tedy vážně potěšilo! :) Všeho dostatek tak jak to má být, ale nic nepřebývá! :D Nu v tomhle se tolik neshodneme, ale budiž :D s tím dokážu žít :D.

Druhý den, když jsme už seděli jen na lavičce a odpočívali, rozhovořil se o lásce. Nevím proč má neustále potřebu se mnou o tom mluvit, ale asi je to dobrý znak. Prý nevěří na lásku, ale vím, že to tak nemyslel (začal to pak vysvětlovat). Nechápe proč holky mají neustálou potřebu slyšet Miluji Tě, co to vlastně znamená? Spousta lidí to říká jen tak a ani to tak nemyslí. Pokud ten kluk s ní tráví čas, je s ní šťastný, snaží se učinit šťastnou ji, měla by být ráda a nevyžadovat ty slova. S tím ním musím souhlasit. Prý jednou seděl takhle s holkou na lavičce, povídali si o banálních věcech a ona se ho zeptala, jestli jí stále ještě miluje. Jak na tohle jako přišla? Z ničeho nic? Copak vám jde jen o to slyšet, že nás ten druhý miluje? Pro něj je to více o respektu, o sdílení zážitků, o vzájemné pomoci, přátelství.. Náš vztah se mi líbí víc a víc. Jsme spolu, protože chceme, ne protože musíme, ne protože to od nás vyžaduje nějaké pravidlo partnerů. Trávíme spolu čas, smějeme se, nasloucháme si, pomáháme si, píšeme si, zájímáme se jeden o druhého, a to všechno protože chceme. Nejsme svázáni žádným vztahem, oba jsme si vědomi, že to může kdykoliv skončit. Vlastně mi to dost vyhovuje. Jsem šťastná, že to tak je. Doufám, že to ještě nějakou chvíli vydrží. Minimálně do 16. prosince, protože už jsem nám koupila lístky na "koncert" od školy, první akce, kam bychom šli spolu a mý přátelé by ho mohli poznat. Doufám, že to vyjde... A jsem neskonale vděčná, za vše, co se mi doteď přihodilo.. P.S. Koupil mi podprsenku a má velikost je 80C :(, dříve to byla D, ale taky to bylo 95 a né 80, takže aspon nějaká dobrá zpráva! Haha :D :)

Žádné komentáře:

Okomentovat