neděle 2. listopadu 2014

Novinky z Jesenického okolí

Ahojky zlato,
v tuhle dobu mě opravdu mrzí, že už nejsi mezi námi a tak nemůžeš urovnat či alespoň pomoci Jindrovi se vyrovnat s tím, co se právě v Jesenici děje. Je mi ho vážně moc líto a bohužel mu nemohu nijak pomoci. Anička, kterou jsme oba tak nesnášeli (ano, měli jsme k tomu pádný důvod, jak teď sám uvidíš) se rozhodla dát přednost Jardovi před Jindrou, takže po rozchodu s Jindrou začala chodit s Jardou. Opravdu mi to nepřijde hezké a správné, tyhle věci by se dít prostě neměli! Jindra je teď potkal, jak se objímají a líbají. Tohle chování se mi tedy vůbec nelíbí.. Anička se zachovala jako největší svině a Jindra má teď chuť Jardu zabít, což se mu nedivím, ale doufám, že to neudělá. Nerada bych ho navštěvovala ve vězení, jen kvůli nějaké pipině, co se rozhodla mu zničit život. Tak jsem si ti přišla trochu postěžovat, protože je mi ho líto a nijak mu nemůžu pomoci. Možná ty můžeš tam ze shora! :)) Zařiď ať myslí na něco jiného, potká nějakou jinou a užívá si zase života tak jako dřív!! :)) Děkuju :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat