středa 12. listopadu 2014

Všechno nejlepší k SVÁTKU!

Miláčku, drahý, nejdražší,

tys mi tedy dal DÁRKŮ k tomu Tvému svátku. Víš, že když má někdo svátek, tak většinou dostává dárky on, viď? :) Tohle se Ti tedy povedlo, to musím uznat.. Nejlepší dárky, nejlepší zprávy za hodně dlouhou dobu, až jsem z toho vynechala mou denní jógu, jak jsem na to celý den myslela! :)

Takže první novinka dne, Tvá mamka je těhotná a bude to kluk?! Jako vááážněěě? Mám z toho takovou radost, že snad nemůžu mít ani větší. V únoru přijde na svět Tvůj bráška, tak doufám, že si tam s ním nahoře nejdřív užíváš srandy a pak nám ho pošleš sem už pěkně vychovaného :P :). Mrzí mě, že ho nepoznáš, ale to by se stejně asi nikdy nestalo, neboť kdybys tu byl nejspíš bychom dítě čekali my! :)

Další novinka, spolubydlící od Felixe si našel bydlení a již tuto sobotu se odstěhuje. Dobře z toho mám opravdu velikou radost, ale musí to být tak narychlo? Nemohl ještě týden počkat dokud ta expřítelkyně neodjede? No dobře vím, že by jim to v ničem nezabránilo, ale stejně jsem měla potutelnou radost, že se tam budou mačkat ve třech a teď mi tahle radost úplně zmizela.. Hmm, co se dá dělat. S Felixem jsem si dnes volala, ujistil mě, že budeme stále v kontaktu, i když tu ona bude. Štve mě, že přijede přesně na jeho narozeniny, že s ním oslaví, že bydlí sám, že má narozeniny a tak. Vlastně mě to štve víc, než že s ním bude mít sex. Chtěla jsem ho na jeho narozeniny překvapit. Takhle mě ta chuť celkem přešla :D. Ale cítím změnu, a tak uvidíme kam se to všechno zase vyvine :).

Svět není továrna na splněná přání, ale včera se tedy dařilo! :) Mamča už ví stopro, že přejde na jiné oddělení, takže taky skvělá zpráva. Takže já bych Ti tímto ráda poděkovala, za všechny ty úžasné zprávy a taky bych Ti ráda ještě jednou popřála.. Všechno nejlepší, a hooooodně štěstí a lásky, i když je tam bezpodmínečná a nekonečná, takže hádám jí máš více, než dost! Chybíš mi tu brouku, ale vidím, že mi pomáháš ze shora více, než bys mi kdy mohl pomoci odtud. Všechno zlé je k něčemu dobré, a já tě pořád miluju a myslím na Tebe!! Pusu brouku :-*

P.S. Našla jsem automat na brambory!! A taky jsem složila zkoušky z holandštiny, jako nejlepší ze třídy s výsledkem 90%!!! :)





Žádné komentáře:

Okomentovat