středa 3. září 2014

Hlavně se nezamiluj!

Je to tu! Přišlo to tak znenadání! :) Vsadím se, že v tom máš prsty! :) Chceš mě vidět zase šťastnou, a tak plníš jedno přání za druhým! :) Panečku, to se ti tedy povedlo! I kdyby z toho nakonec bylo jen těchto pár dní užívání, vůbec bych ničeho nelitovala.. Děkuju, že jsi mi dal možnost poznat tohoto člověka. Zdá se mi být až příliš dokonalým a toho se trochu bojím, neboť já chyby mám a mám jich spousty, i když mi připadá jakoby on vůbec netušil, že bych nějaké mohla mít. Pokaždé když jsem s ním, zářím (chtěla jsem napsat jako s tebou, ale bylo by špatné srovnávat a porovnávat, to dělat nechci, každý jste úplně jiný, něčím zvláštní, něčím mě sympatický).

Jmenuje se Felix Nevímjakdál :D, je mu 27 let, pochází z Rumunska, nemá rád Rumuny, je to horolezec tělem i duší, umí anglicky, rumunsky, španělsky, italsky a učí se holandsky, je stejně vysoký jako já, má hnědé oči, six pack, nohy do O, krásný úsměv a ještě hezčí smích. Perfektně se vyzná v ženách (ještě nevím jestli tento bod dát do plus a nebo mínus :)), je pozorný, vtipný, perfektně líbá, miluje zábavu, ženy, dobré jídlo, sport, hory, sex.. Má zajisté i spoustu mínusů, ale o těch se tu zmiňovat nechci, protože na to jednou určitě taky dojde! :)

Seznámili jsme se na Badoo, napsal mi jako jeden z prvních a ještě ke všemu mi chválil básničku, kterou jsem tam měla na profilu (When tomorrow starts without me). Měsíc jsme se psali, pak na 14 dní přestali a poté zase začali a od té doby už jsme nepřestali, když nepočítám tábor, kde není signál a jeho Alpy, kde také neměl signál, ale naštěstí obě akce, probíhali ve stejnou dobu.

Před mým odjezdem do Čech jsme se viděli asi tak 6x a co jsem přijela zpět tak už jsme se v neděli stihli vidět (přijela jsem v sobotu). To o čem jsem tu, ale chtěla psát je, že mi každý radí ať se hlavně nezamiluji. Proč proboha?! Není to přece to nejhezčí, co člověka může potkat? Proč bych se měla nějak krotit? Ono na tom stejně nesejde, protože poroučet srdci neumím. Zamilovaná tedy ještě nejsem, na to se známe příliš krátkou dobu, ale ráda ho mám, a tak si říkám, že za veškerou lásku vždycky stojí bojovat a i když konce bolí tak těm začátkům se nevyrovná vůbec nic, i kdybych měla prožít deset konců pro jeden začátek, nelitovala bych toho, protože to je ten nejhezčí čas tady na zemi :).

Žádné komentáře:

Okomentovat