neděle 21. září 2014

Rozhodnutí

Dospěla jsem k pár velkým rozhodnutím a pár menším :). Vídání se s Felixem mi rozhodně pomáhá utříbit si myšlenky (možná také i díky tomu, že na něj poslední dobou čekám dvě hodiny v Antwerpách). Mám tak spoustu času přemýšlet.

První a pro mě celkem zásadní rozhodnutí - PŘESTAT KOUŘIT! Protože to ničemu neprospívá, a ba co víc už mi to nepřijde ani frajerské (vlastně mi to nepřišlo asi nikdy, ale to je jedno). Akorát za cigarety utrácím své těžce vydělané peníze, a to už odteď nebudu muset.

Druhé rozhodnutí - NAUČIT SE PERFEKTNĚ NIZOZEMSKY (vlámsky)!! Další velké rozhodnutí, které musím dotáhnout do konce. Jak mi bylo oznámeno, touto dobou už bych měla mluvit plynně vlámsky pokud už jsem v levelu 2.2, bydlím s nizozemsky mluvící rodinou a vlastně se neustále potýkám s nizozemštinou (ano, nicméně ne všichni jsme tak jazykově zdatní - FELIXI! :D). Pokud se naučím dobře holandsky, budu si to moci uvést do životopisu a později se tím třeba i živit, a to by mě bavilo. Ono zase tolik lidí v ČR holandsky neumí, takže jedině dobře pro mě. Zatím jsem si zkusila říct, že jeden den v týdnu budu mluvit jen holandsky. Jeden den bych mohla zvládnout, když tak toho hold tolik nenamluvím :D.

Třetí rozhodnutí - NECHODIT S FELIXEM! Zdá se to jako matoucí rozhodnutí? Vždyť jsem to přeci celou dobu chtěla. Ano i ne, nicméně jsem se dnes rozhodla, že bude lepší s ním nechodit. Dost mi to usnadnil i on, když mi vysvětlil proč vztah nechce (bojí se bolesti, v 16ti ho jeden rozchod příliš zasáhl, a tak by nerad udělal tu stejnou chybu > což by asi neudělal, když mu 16 už není a má určité zkušenosti, ale budiž, jeho rozhodnutí). Takže mi vlastně řekl, že mě má rád a že mu na mě opravdu záleží (to vážně řekl), ale že se bojí bolesti a ať to zní sebenamyšleněji nic na tom rozhodnutí měnit nebude (nu to mi vážně nevadí, pokud se ke mě bude chovat tak jako doposud, tím lépe). Také mi dnes psal (evidentně o tom vážně přemýšlel), že chce pouze krásné vzpomínky na mě, pozitivní vzájemné ovlivnění, abych o sobě získala lepší mínění a měla lepší úsudky - nu to se mu povedlo, to se musí vážně nechat, neboť jsem tu jen na krátkou dobu (kdybych tu byla déle, chodili bychom spolu?! - naštěstí na co by kdyby nehrajeme).

Čtvrté rozhodnutí - UŽÍT SI KAŽDÝ SEX, JAKO BY BYL POSLEDNÍ!! To jsem se nerozhodlo dnes, ale zhruba předevčírem a vážně se mi to vyplatilo! Víkendový sex byl naprosto báječný a zase jsme překonali mé další poprvé (jestli to půjde takhle dál, nemůžu už pak žádnému klukovi dát žádné své poprvé - vlastně mi to, ale vůbec nevadí :D), sex na schodišti před jeho bytem a potom na tom zábradlí, ze kterého jsem mohla klidně spadnout dolů (nespadla), byl naprosto fantastický. Můj nápad s tím vzít si žluté šaty a pod ně žádné kalhotky opravdu přinesl kýžené ovoce. Jop to bylo vlastně moje další poprvé, jít bez kalhotek, takový pocit svobody, to se mi líbilo.. Ale nijak často to praktikovat nebudu, spíše vůbec (možná jen s Felixem, a to jednou za čas).

Toť asi vše k mým dosavadním rozhodnutím! :) Teď už je jen začít dodržovat :)).

1 komentář:

  1. :D:D tak to tvé poslední rozhodnutí mě teda pobavilo! :D Měla bych se jím také začít řídit -.-
    A přestaň kouřit!!!

    OdpovědětVymazat