úterý 16. září 2014

Zázračný víkend

Je to tu! Stalo se něco v co už jsem ani nedoufala.. Zažila jsem naprosto fantastický víkend! Lépe řečeno sobotu večer a celou neděli :). Tyhle okamžiky si chci pamatovat do své smrti, čerpat z nich energii, protože té sem měla na rozdávání a těšit se z nich, jak jen to jde, i když věřím, že ještě pár krásných víkendů zažiji :).

Sešli jsme se v sobotu večer okolo 19:15 :)). Před tím jsem v Antwerpách měla sraz s jednou holčinou, kterou jsem poznala na FB a která je naprosto divná a ujetá, neboť začala bydlet s klukem, kterého zná dva měsíce. Každopádně tato slečna Kathrine se mnou měla sraz v půl čtvrté na nádraží, přišla tam i se svým klukem (díky bohu za to) a o půl páté už zase musela na návštěvu k babičce toho kluka. Takže jsem na Felixe čekala poměrně dlouho, od půl páté do čtvrt na osm. Chvíli jsem se procházela a poté jsem si to namířila do Irish Pubu na jedno pívečko značky Duvel (v tu chvíli jsem si myslela, že na jedno).

Felix dorazil a my si začali povídat a zase se smát.. Seděli jsme na "našem" místě nahoře po pravé straně. Opravdu moc ráda sleduju, když se směje nebo o něčem zaujatě vypráví. Po hodině a půl cca jsme se začali líbat a od té doby jsme víceméně nepřestali. Pomohl mi nebýt už jistým znamením zvěrokruhu (co se míst týká) a mé zkušenosti se tak pozvedli zase na jinou úroveň. Potom jsme se šli projít, koupili si hranolky v N°1 (nejdříve česnekový dip a poté Joepi dip :), o všechno se dělili, drželi se za ruce..

Po této super procházce, jsme se rozhodli jít domů pro klíče, neboť spolubydlící by se nemusel vzbudit, po té co se vrátíme "nadránem". Jak jsme přišli domů, tak jsme tam také zůstali. Ani jsem si neuvědomovala, jak moc mi chyběl ten dokonalý pocit usínání s někým, někomu v náručí. A úplně ze všeho nejhezčí snad je, když si mě v noci sobě vždycky přitulil a tiskl.. Já byla zády a on mi dýchal do vlasů, ruku na mém břiše a spal. Je tak roztomilej, když spí.

Druhý den jsme měli v plánu piknik, ale po vzájemné konzultaci (tedy spíše to probíhalo: on: joo už vím a já: co? co už víš? on: jsem si tím jistej já: čím? on: neuděláme piknik, ale grilování a já: cože? jak? ty snad máš gril? on: nech se překvapit) jsme se shodli, že si ugrilujeme, alespoň nebude muset denně utrácet za jídlo. Ráno mi tedy udělal snídani - chleba s lososem je naprosto luxusní záležitost. Nikdy jsem neochutnala takové ty tenké plátky lososa a jen tak na chlebu, je to dokonalé jídlo, ještě teď si vybavuji tu chuť. Poté jsme si šli ještě na chvíli zdřímnout (cca 3 hodinky) a pak už jsme vyrazili. Nejdříve jsme šli dát uschnout prádlo do sušičky (taková ta jedna velká místnost, kde je třeba 10 praček a 5 sušiček a ty si jen zaplatíš, co potřebuješ a na jak dlouho), potom nakoupit a následně domů. Ještě před tím vším jsem si docela dobře popovídala s jeho spolubydlícím, na kterého jsem koukala jako puk, že mluví anglicky celkem obstojně, i když mi Felix říkal, že nemluví vůbec (Felix odešel pro nákup).

Zde v Antwerpách existuje park, kde máte k dispozici gril (zdarma), takže když si přinesete svoje jídlo a uhlí třeba tak si můžete perfektně ugrilovat, sedět v přírodě u řeky Schelde a mít se prostě báječně, což jsme se také samozřejmě měli. Taky jsem poprvé v životě ochutnala grilované žampiony a bylo to taky nebe v hubě (promiňte za ten můj výraz). Jinak jsme grilovali hamburgery, vinné klobásy (něco v tom smyslu) a ještě jeden typ masa, které nám chutnalo nejvíc. Po grilování jsme se vraceli domů (zase jsme se drželi za ruce) a tam jsme si jen povídali a "dělali neplechu".

Co si určitě chci zapamatovat je pocit, když mi u toho říká, jak úžasná jsem (You are AWESOME, just AWESOME, Anett), chuť lososa na chlebu, chuť grilovaných žampiónu, to, jak přirovnával náš sex k takovým zážitkům jako je seskok padákem a výstup na horu Mont Blanc, mé "odpannění", usínání a spaní s ním, to, jak mě drží, to, jak si na něj mohu lehnout a hladit ho, to jak spí, tu jeho vůni po sprše, jeho pohledy, doteky, slova, smích... Je toho tolik..

Na nic z toho NEZAPOMEŇ Anett, ať se stane cokoliv. V těchto chvílích jsi naprosto šťastná, a to stojí za jakoukoliv bolest, uvědom si to a važ si těch chvil, může to skončit rychleji, než si kdo dokáže představit..

DĚKUJU!!!! <3

1 komentář: