úterý 2. září 2014

Léto 2014

Ahojky zlato :-*,
konečně jsem si našla čas Ti sem zase trochu něco napsat - slibuji, že teď už to budu dělat pravidelněji, neboť je i pro mě dobré se po čase ohlédnout a vidět, jak jsem to své těžké období vlastně zvládala. Nicméně bych se Ti ráda svěřila s pár drobnostmi, které se mi toto léto přihodily.

Co se mi vybaví při slově prázdniny 2014? Asi jedno z nejlepších lét, zaprvé jsem nemusela pracovat a mohla si jen užívat těžce vydělané penízky :). Scházela jsem se s lidmi, kteří mi chyběli nejvíce a všichni mě samozřejmě chtěli vidět, protože jsem jim tak nějak "vzácná". Ono je vlastně dost zajímavé si uvědomit, že možná i kdybych v těch Čechách bydlela tak ty lidi nevídám o moc častěji a ještě ke všemu se můžeme i štvát a tak, ale takhle jsem těchto nezdarů ušetřena.

Nebudu se tu dlouho rozepisovat s kým vším jsem se viděla a neviděla, spíše ty zážitky co mi utkvěly v hlavě :). Jako třeba grilování s Tvými rodiči a Barčou Vrublovou, kde jsem společně vyhulili 3 brčka a měli jsme šílené záchvaty smíchu (jako když třeba tvůj taťka prohlásil ať něco zbude i dětem, potom třeba mamka jak hlásila pořád Jíííííro, řekni jen AHOJ mami!, nebo Barča, která zahlásila a tohle je co za druh zvířete na vaší Arvenu :). Také si dost vybavuji profesionální focení, které se více než povedlo a ze kterého nejdříve byli všichni otrávení, ale potom, když viděli výsledky tak mi moc a moc děkovali.










Také se mi dost vryla do paměti návštěva Verunky v Mirošovicích, to bylo dokonalý.. Večer ta sranda u bazénu, to se vážně povedlo, a nesměla mě hodit do bazénu, abych neztratila náušnici, kterou jsem nakonec stejně ztratila, protože mě tam opravdu hodila, ale šlechtí jí, že mi koupila ty stejné nové - děkuju :-*.

Poté nezapomenutelné Sány a asi nejlepší, které jsem kdy zažila. Klasické kytárky, policajti, Dětěnice, nahá koupačka v pískovně, nahá projížďka v audině, beach volleyball, karty, sprcha s Víťou, spaní mezi Adámkem, Víťou a Kubou, Pítý...

Jesenická akce s Domčou, Jindrou a Ondrou :)).

Výlet s rodiči a Vašimi na soutěsky do Českého Švýcarska, projížďka lodí, kde jsme dostali toho nejlepšího "gondoliéra", mamka, která všude viděla Tondu.

Tetovací víkend, jeden z nejlepších víkendů :). Všichni jsme si udělali malou radost, já teda o něco větší to uznávám, ale moc se nám to všem povedlo a Filip byl v rámci možností něžný :). Taky grilovačka u Karolínky a jejích rodičů se moc povedla a všichni si náramně sedli, až se mamka trošku přiopila. A zahráli jsme si i badminton a ping-pong.

Po těchto všelijakých akcí se odjíždělo na Paprsek, který měl být zase jedním ze skvělých roků. Nu byl i nebyl, jak se to vezme.. Mám z něj stále smíšené pocity a nevím na kterou stranu se přiklonit. Co se týče dětí, tak ty jsme vyhráli na plné čáře, i když jsme jich měli nejvíc. Kategorie A byla tou nejlepší ze všech, jak děti, tak my vedoucí (já, Verunka a Víťa). V kategorii nám vše klapalo a i když jsme 99% věcí vymysleli na poslední chvíli, ničemu to nevadilo. Víťa občas zazlobil, ale to jsme si vyříkali, jinak to je super chlap, kterého budu mít vždycky ráda jako toho super kamaráda, v jistém smyslu mě tedy zklamal, ale to prý chlapi dělají. Jak bych zhodnotila letošní celotáborovku? Hrůza, katastrofa.. To se prostě nepovedlo a doufám, že ten příští, třetí a poslední rok se podaří. Vedení tábora? Kubíka mám ráda, mám pro něj slabost, ale vést lidi není jeho silnou stránkou, což ostatně on i ví a uvědomuje si, takže si myslím to nemá cenu stále dokola omílat.. Zachránil nás, když to na poslední chvíli vzal za Ráďu a za to mu prostě patří veliký DÍK! :) A večery? Nu párkrát jsem opilá trošku byla, né že né, ale nikdy to nebylo do stavu, kdy bych si druhý den nic nepamatalovala.. Každopádně určité párty se hodně vyvedly, třeba ta první a poslední a pak určitě i nějaká mezi :D. Kluci? Nu plány jsem měla úplně jiné, co ti budu povídat, ale naštěstí jsem žádné neuskutečnila. Nejsem taková a nikdy taková ani nebudu a nechci být. Jedna holčina taková byla a spíše byla všem pro smích, jen by mě zajímalo co si o sobě vlastně myslí ona sama. Jinak jsem vydržela nezvracet, beze sračky, bez teploty až do posledního dne. To ráno jsem tedy hodila malou šavli, ale nejsem si jistá, jestli z alkoholu či z toho viru, který měli úplně všichni. Nicméně tábor byl fantastický a nezapomenutelný jako je prostě každý rok, neboť mýtinka na Paprsku je magická a Za mě trapný a utahaný... :D


Potom bych také ráda zmínila Shaggy Cup, který se konal na Tvou počest a na kterém jsem i vyhrála první místo, protože jsem měla nejlepší tým (Adam, Editka, Tommy, já a Flash) a taky protože se mi dařilo určitě i díky Tobě. Takže bych Ti i ráda poděkovala a doufám, že se Ti líbilo, že se lidi schází na Tvou počest, to se po mé smrti určitě dělat nebude ;).

Také jsem se sešla se spoustou super lidí, se spoustou z nich jsem se sblížila, poznala je, stali se více mými přáteli. Někteří mě mile překvapili a pouze jediná osoba zklamala, ale to je v poměru s těmi, co mě potěšili či příjemně překvapili, úplné nic.

Děkuji všem za dokonalé prožití prázdnin a doufám, že se se všemi brzy zase uvidím. Děkuji Tobě, za to, že při mě stále stojíš a já si to stále uvědomuji :).



Žádné komentáře:

Okomentovat