neděle 7. září 2014

Kolosální nehoda

Ahojky miláčku,
tak jak se tam máš? Doufám, že nestrádáš a je všechno v nejlepším pořádku, ale to ono tam asi ani jinak nejde :). Nu já tu mám o zábavu postaráno ti řeknu. Od té doby, co jsem přijela - tedy spíše od pondělí denně vařím večeře, ale jsem ráda, že budu mít aspoň nějaké zkušenosti s vařením :). Stihla jsem se přihlásit do školy a je nás zhruba jen 7 ve třídě a máme novou učitelku, Ilse.. Není to Anke, ale také není špatná, snaží se, a to je podstatné.

Jinak Ti povím, co to je s těmi koly??? Ve čtvrtek jsem jela na kole do školy a když jsem odjížděla, měla jsem prázdnou zadní pneumatiku? Už od školy, což znamená nějakých 8 km, a to jsem nehodlala jít pěšky.. Tak jsem občas šla a občas jela, neboť to dělalo zase hrozný randál. Poté v pátek jsem si půjčila Robovo kolo, to má ale bohužel už dlouho špatné sedlo, takže se na něm nedá moc dobře sedět, když chce člověk jet, musí na něm stát - dobrý, to aspoň není má chyba. A dnes? Jela jsem na přivítání nových občanů, bylo to super. Jídlo, pití, příjemní lidé v muzeu, kde jsem nikdy nebyla a pak nás měla čekat okružní jízda na kole. Půjčila jsem si Petřino kolo, které Rob předtím dofouknul a jelo se na něm opravdu skvěle. S okružní jízdou jsme ujeli asi dvacet a minut a najednou BUM! Rána jak z děla!! Samozřejmě mi praskla zadní pneumatika, takže jsem nemohla pokračovat?! Musela jsem zavolat Petře ať pro mě dojede. Měla jsem strach, že na mě budou naštvaní, ale tohle opravdu nebyla moje chyba a naštěstí to vědí i oni. Dojeli pro mě (Petra a Floor), daly jsme si kafe v kavárně a jely jsme zpátky domů. Nicméně v úterý, středu a pátek mám jet s Tomem do jeho školy a taky ho pak přivést tak jsem zvědavá, jaké kolo použiju, protože to Robovo se sice použít dá, ale celou dobu stát se mi taky nechce.

Uvidíme, jak vyřešíme tuhle situaci, ale určitě to nějak zase zvládneme :). Večer Ti sem snad napíšu něco víc o mém "vztahu", protože nevím, co si myslet a nutně bych to potřebovala s někým probrat, škoda, že mi nic nemůžeš odpovědět, ono i kdyby si asi mohl, tak bychom tenhle rozhovor, zase na druhou stranu, nikdy nevedli. Teď musím běžet, večeře volá! :)

Pac a pusu :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat