středa 10. září 2014

Události prosté au-pair

Ahoj broučku,
tak už se tři dny přemlouvám, že Ti sem napíšu, ale vždy jsem tak unavená, že si raději pustím Přátelé a klimbám u toho - já vím, není to zrovna nejideálnější způsob, jak plýtvat časem, ale zase to není ani ten nejhorší! :) Poslední dobou jsem měla takové divné pocity, hlavně co se kamarádek týká. Chybí mi tu jakákoliv spřízněná duše, která by nebyla kluk, ale holka.. Potřebuji tady mojí Hannu, která odjela zpátky do Švédska.. Takhle všechny své "problémy" svěřuji pouze Alejandrovi a i když je to kluk chápavý a spoustě věcí rozumí, nemůžu s ním přeci jen rozebírat to samé jako s ní, nemůžu s ním jít do Irish Pubu a nechat se zvát od kluků na drink, protože to by jaksi ztratilo smysl.. Chybí mi tu strašně moc. Mým přáním pro teď je najít si tu kamarádku, s kterou bych chodila na drinky, svěřovala se jí s tím, jak mě "štvou" a neštvou děti, co všechno se děje s Felixem a tak.. Kamarádky samozřejmě mám, ale bohužel jsou teď všechny momentálně v ČR a samozřejmě šíleně zaneprázdněné, což jim nemám nikterak za zlé, jen jde o to, že mi tu je prostě smutno.. A víš co? Jdu napsat na stránku na fb s au-pair, jestli nějaká nemá někdy čas na to se sejít a poznat se :).

Hotovo! :) Já to udělala! :) A to i přesto, že se k tomu už asi měsíc odhodlávám! :) Uvidíme, snad se někdo ozve, jestli ne tak je snad vyrazím hledat sama :).

Tak teď bych se asi zase měla zmínit, jak se vyvíjí můj "vztah" s Felixem :). Řekněme, že přes týden se moc vyvíjet ani nemůže, protože se vidíme pouze o víkendech. Nicméně v týdnu si alespoň denně píšeme. Teď jsem u něj v sobotu v noci spala. Chtěla jsem jít někam ven mezi lidi, na drink a pak k němu, ale to se nám jaksi nepovedlo, nicméně i přesto jsem si to užila. Bylo to moc príma. Je mi s ním fakt hezky, vím, že z toho prostě nikdy nebude víc asi než to je, ale i tak jsem šťastná za to, jak to je. V noci mu volala nějaká Diana (cca ve 12 v noci) tak mi chvíli vrtalo hlavou proč mu nějaká holka volá. Nu upřímně proč asi, že? Rozhodla jsem se to, ale neřešit. Nechodíme spolu, nemám absolutní právo na to být ta jediná, s kterou se schází, i když by mi to samozřejmě vyhovovalo. Chvíli jsem váhala, jestli se ho na to třeba zeptat, zda-li má také někoho jiného, abych věděla jestli je třeba taky v pohodě jít s někým jiným na drink, ale pak jsem si to rozmyslela. Holka, neptej se na otázky, na které NECHCEŠ znát odpověď. Určitě bych to nebrala tak v pohodě, jak si představuji. Vyšilovala bych a všechno tím zkazila. Neptám se, nepátrám, užívám si to, že se mnou vůbec nějaké ty chvilky tráví a většinou je to o víkendech, což jsou "ty nejdůležitější večery z týdne" takže pro něj asi taky budu nějakou tu důležitost mít, a to mi stačí :).

Další novinkou v mém/tvém/našem životě je, že Jindra už není s Aničkou! Doufám, že jednou pro vždy a definitivně, ale podle toho jak si s ním píšu, tak by to definitivní býti mělo. Událo se takových věcí, po tom co jsi nás opustil a věř mi, že Jindra by tě v těchto chvílích potřeboval tak, jako nikoho jiného. Mrzí mě, že tu pro něj nejsi. V tuto chvíli by potřeboval více tebe než mě. Mám ho opravdu moc ráda a chtěla bych být s ním a taky ho utěšovat, jako utěšoval mě, když se to stalo. Nu nemůžu být bohužel na více místech najednou. Teď už jen doufám, že bude šťastný s nějakou jinou, která nebude ani vzdáleně připomínat Aničku :).

Na tuhle písničku jsme tančili s Felixem, když jsme čekali na autobus. Hráli ji z nějaké hospody a bylo to moc príma :).

Žádné komentáře:

Okomentovat