sobota 15. března 2014

Dobré ráno

Zlato, byl bys na mě pyšný!!! :) Minimálně tak jako jsem na sebe teď pyšná já, ale spíše asi o dost víc, vždy Ti skvěle šlo mě podporovat! :) Právě jsem dotelefonovala s Tvojí mamkou! :) Ta mi taky umí tak zvednout náladu! :) Mluvila s Romanem, protože ten chce kandidovat do voleb, dobrý co? Takových novinek! :) Myslím, že všem se nám trošku změnilo myšlení od doby, co jsi odešel na lepší místo. Každopádně Roman se s ní bavil o mě, jak moc mi to teď sluší, jak hodně jsem zhubla a ty moje vlasy, prostě mě prej nemohli s Jindrou poznat! Tohle vážně umí zvednout náladu. Zrovna dnes jsem tohle potřebovala, protože už jsem si říkala, jak jsem v ČR zase strašně nabrala, ale oni mě viděli v den mého odjezdu a stejně řekli, že jsem hooodně zhubla, i když je pravdou, že mě neviděli od Tvého pohřbu, což je už hodně dlouhá doba, ale stejně mě to moc potěšilo. Že zrovna Tví dva nejbližší kamarádi mě takhle chválili! Jsem na sebe pyšná, že se mi takhle podařilo shodit a daří se mi i dál! :) Plus Adam s Víťou se shodli na tom, že jsem hezčí než EDITA! Chápeš to?! Možná to bylo tím, že jsme všichni byli opilý a jim to v tu chvíli tak přišlo, ale na tom nesejde, protože mi taky dost zlepšili náladu! :D Jsem zvědavá, co letošní tábor přinese ;) :D.

Taky jsem s Petrou probírala jestli bych tu nemohla být do toho dalšího léta, tak byla dost překvapená, ale myslím, že byla ráda! :) Jen je problém, že tady v Belgii smím být jako au-pair pouze rok, ale to prý nevadí, protože pak by se ze mě stal student Holandštiny a jako, že bych bydlela u nich - ve výsledku by se nic nezměnilo jen úředně! :) Z toho mám taky radost, že by jim nevadilo kdybych tu zůstala do dalšího léta. A Sofí mi řekla, že na Jane (ta jejich nejlepší au-pair) žárlit nemusím, protože jsem mnohem úžasnější než ona! No tím mi taky vyrazila dech. Jsou to tutíci fakt! :)

A mám nejlepšího bráchu na světě! :D Teda díky němu jsem si vylepšila hru The Sims 3 a stáhla si dodatek k tomu a vše mi šlape a to jen proto, že jsem ho měla na drátě a on mi radil, co a jak jinak bych to sama asi nikdy nerozjela! :) Je to super, ta hra mě vážně děsně baví! :D

Čtu Malého prince v angličtině, nejlepší dárek, děkuju Veru! :) Tu knížku miluju, čím dál vííííc! :) A hlavně ty obrázky! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat