středa 26. března 2014

Návštěva

Ahojky brouku,
tak se zase ozývám z Belgie aneb zhruba asi takhle by začínal skoro každý náš rozhovor :). A ty bys mě sem jezdil navštěvovat.. Ba ne, být s Tebou, neodjela bych. Už jsem to chtěla zrušit ať mi nehledají rodinu, že já svoje štěstí mám v ČR! Ještě, že jsem to neudělala.. Musela bych teď být tam, kde jsme byli spolu, vzpomínat na to všechno krásné, co jsme spolu zažili a být smutná. Být v ČR déle jak 14 dní asi jsem smutná. Měli jsme spolu hodně zážitků a tak.. Jsem ráda, že jsi mi sehnal takovouhle rodinku, i když to s nimi někdy není lehké, ale snaží se mi ve všem vyjít vstříc stejně tak jako já jim. Teď by mi dost pomohlo, kdybys zařídil, aby mě sem moje rodina přijela navštívit, samozřejmě tou mojí rodinou myslím i tu tvojí, teď jsem si je tak trošku přivlastnila, tak snad ti to nevadí! :) Ale já vím, že určitě ne! :) Strašně se na ně těším a bylo by moc príma to tady taky trochu procestovat, mrknout se k moři, na tulipány do Holandska, to je prostě nádhera, prosím, prosím ať tohle vyjde. Strašně moc mi chybí a bylo by nevýslovně dokonalé, kdyby tu chvíli mohli být se mnou a já s nimi! Vím, že mi stále pomáháš a tak budu věřit, že mi pomůžeš i s tímto!

Zase čtu filosofické knížky.. Zrovna Mnich, který prodal své ferari.. Krásná knížka, doufám, že si z ní vezmu ponaučení.. Prý v těch nejhorších situacích stkví ty nejlepší příležitosti.. Musím otevřít vědomí, poučit se a věřit, že tě zase potkám! A já vím, že tě potkám.. Naše duše už jsou navždy spojené a ani k tomu nepotřebujeme papír z radnice. Tohle je mnohem důležitější spojení. Těším se až tě zase uvidím a teď jdu na sobě zase pracovat, protože mě to baví a léto si chci užít tak jako nikdy. Každý okamžik už si chci jen užít! Posílám pusu tam nahoru nebo kamkoliv, kde teď právě jsi.

S láskou, Tvá Anetka :)*

Žádné komentáře:

Okomentovat