neděle 23. března 2014

Weekend

Ahoj zlato,

tohle byl zase parádní víkend! :) Mám ráda, když se mi má přání plnění a dokonce nad má očekávání! :) V sobotu jsem byla s Hannou v kině - film teda nic moc, ale tím se zabývat vůbec nechci :D. A poté jsme navštívily Irish Pub :). Ještě než jsme tam došly, tak nás stihl jeden chlápek pronásledovat, druhý 10 minut otravovat a třetí zažádat o kontakt, kde se dá sehnat tráva, a taky jsme stihly jedno brčko společně vyhulit :D.

Každopádně v Irish Pubu jsme si daly pivka - jedno se nedalo pít a druhé bylo celkem ucházející. Pak jsme si daly whisky, když už jsme v tom Irish Pubu. Shodou okolností měly Jack Daniels Honey, a to je to nejlepší pití, co znám a navíc na něj mám jen krásné vzpomínky na Silvestr! :) Vzhledem k tomu, že to byla sobota, tak tam měli program Kuba Kesy hrál na kytaru a zpíval, jeho hlas je naprosto neuvěřitelný a na kytaru hraje jako Bůh. U jeho podání Hallelujah jsem měla husinu po celém těle a chtělo se mi až brečet. Navíc byl vážně krásnej a pořád se na mě tak hezky koukal a usmíval! :)



Začal hrát Hallelujah, což mě prostě utvrdilo v tom, že to není náhoda. Ten song miluju, trochu mi tě i připomíná a já vím, že ty to víš! Každopádně děkuju, myslím, že chlap nás přestal sledovat kvůli Tobě a ten další taky z ničeho nic přestal usilovat o bavení se s námi. Cítím se bezpečněji více než kdy dřív. Děkuju..

Ještě mě teď poslední dobou napadá, že mě moc mrzí, že Ti nemohu napsat své úspěchy v holandštině a machrovat na Tebe, že se učím holandsky. Tys mi dřív psal v japonštině, že mě miluješ a jsem tou nejkrásnější dívkou, jakou jsi kdy potkal a já Ti tohle psát nemůžu. Je mi kvůli tomu smutno. Tak ráda bych Ti napsala: Ik hou van jou <3 a ty bys mi to na oplátku napsal japonsky a byli bychom šťastní až do smrti, ale takhle to bohužel nefunguje. Já si tohle mohu napsat na blog a doufat, že Ty to stále víš. A že i když Ti píšu o jiných klucích, ty budeš vždycky moje číslo 1, ta moje největší láska, musíš to vědět. Občas si kvůli tomu připadám špatně, ale pak se zamyslím - taky bych byla ráda, abys tu byl šťastný i kdyby to znamenalo s nějakou jinou slečnou a právě bych Ti poslala tu správnou a my v tomhle měli vždy stejné názory.

Loučím se s Tebou broučku můj,
Ik hou van jou voor altijd <3
Anett

Žádné komentáře:

Okomentovat