neděle 16. března 2014

Sen

Už je to tady.. Zase se mi zdají sny. Figuruješ v nich, ale asi né způsobem, jakým by sis přál, i když co já vím! :) Zdálo se mi o Tobě a o Něm, nevím, co si mám myslet! Byl to krásný sen, svým způsobem jsem v něm chtěla zůstat, ale né kvůli Tobě, to kvůli Němu. Pravdou je, že jsme byli spolu díky Tobě, snad jsi mi tím chtěl naznačit, že Ti nebude vadit pokud zase začnu s někým chodit - nevím, doufám v to, nerada bych Ti ublížila, i když Ti asi nikdy neublížím ani z půlky tak jako ty mě (nevadí, že jsi za to z půlky ani nemohl). Vím, přál sis mě vidět šťastnou a taky vím, že bys proto udělal cokoliv, i kdyby mi přineslo štěstí náš rozchod a Tobě bolest, Ty bys to překousl jen abych já byla šťastnou. Takový charakter si byl! Za to jsem tě milovala víc než jsem si uměla představit! Byl jsi štastný za každý další den se mnou, i když já to teda vážně nechápu :D.

Nicméně zpět ke snu. Byli jsme na párty, já a Paprsek, povídali si a pili, v malé hospůdce. Šla jsem si pro další drink když v tom jsem Tě zahlédla za okýnkem jak se na mě jen usmíváš a pokyvuješ. Utekla jsem. Byla jsem zmatená, vyděšená a brečela jsem. Šla jsem za Verčou, vybrečet se jí na rameno, protože vím, že ta mě vždy pochopí. Objala mě, ale dál se bavila s ostatními, někteří si dokonce dělali srandu na můj účet. Ale On ne. Pochopil to. Ráďa prohlásila, že je ráda, že se jí tohle s bývalým, který jí taky zemřel nestávalo, protože chodila brzy spát a tak tyhle "přízraky" nemohla spatřit. Bránila jsem se, že s  Paprskem chodit brzy spát nejde :D. Brečela jsem a to hodně, protože už jsem Tě nemohla obejmout a tyhle stíny mě děsí. Šla jsem pryč, myslím, že to byla moje rozlučka a já musela odjet zpět do Rotterdamu. Doprovodil mě na letiště, vlastně tam se mnou byl celou dobu. Povídali jsme si, drželi se za ruce (pamatuju si, že měl obrovské ruce v tom snu, což mě i tam udivovalo :), ale vím že jsme spolu nic neměli, vlastně nám bylo jen krásně, protože jsme chápali jeden druhého. Chtěla jsem žvejkačky, ale on namítal, že je nepotřebujeme a já řekla že jo a tak jsme je šli koupit, prodejce mu vrátil špatně a "vydělali" jsme na tom asi 60 Kč :D, měla jsem radost a on se jen smál, tím jeho roztomilým smíchem! Zjistili jsme, že jsem se spletla a že mám letenku koupenou, ale že mi to letí až za dva dny. Oba jsme se tomu zase zasmáli a věděli, co budeme ty dva dny dělat. Nikdo z nás nemusel nic říkat a přesto jsme si dokonale rozuměli. Žvejkačky jsme nepoužili, ani se nelíbali k ničemu nedošlo. Došlo jen k spříznění dvou duší, kdybych si mohla vybrat, přála bych si aby se mi tenhle sen zdál častěji. Probudila jsem se s úsměvem na tváři, že všechno je možné! :) A já děkuju, děkuju za všechno Tobě, Bohu, vesmíru, všem! :)



Léééto je tu! :) Tahle píseň mi hraje celý den v hlavě zajímavé, jak moc se ke snu hodí! :D Text je fakt boží! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat