pondělí 10. března 2014

Jarní prázdniny

Ahoj zlatíčko :-*,
sice jsem Tě nechala jít, ale stejně Ti stále budu psát a nepřestanu na Tebe myslet! :) Už mám zase jeden z těch dní/večerů, kdy se mi moc stejská. Kdy úplně cítím tu prázdnotu, tu bezmoc, že ti ani nemůžu zavolat a ty bys mě rozveselil, musím psát kamarádům, aby mě rozveselili a to mě nebaví. Vážně jsem z toho spíše unavená, a tak jsem si řekla, že už nikoho otravovat nebudu. Buď mi napíšou sami a nebo prostě asi nebudu mít s nikým kontakt. Mám ho s Tebou, tak napůl. Můžu Ti napsat cokoliv, ale bohužel se můžu jen domnívat, co bys mi asi řekl :-/. Zase poslouchám naší písničku a chce se mi brečet. Vím, že jsem Ti slíbila, že už to dělat nebudu, ale nemůžu si pomoci. Chybíš mi, stýská se mi, není tu nikdo kdo by mi utřel slzy a řekl, že zase bude líp, že máme jeden druhého. Mám vážně zvláštní dny poslední dobou, celý den jsem víceméně šťastná a pak přijde večer, únava a bum, myšlenky jen na Tebe a jak je ten svět nespravedlivej - není! Mělo se to stát a vím, že je to pro více dobrých věcí než špatných. Dalo by se říci, že vím spousty věcí, ale tak nějak je zapomínám praktikovat.

Nu, ale zase jsem odbočila od hlavního tématu - JARNÍ PRÁZDNINY. To teda bylo! Na jednu stranu mi přišlo jako bych v Čechách byla půl roku a né jeden týden a tady mi zase spousta věcí připadá nových. Nu v ČR jsem byla jen 7 dní a uteklo, jak nejrychleji mohlo. Dalo by se říci, že jsem viděla všechny, co jsem vidět chtěla :) a snad i trochu víc poznala ostatní.

Více než mé narozeniny se vydařil sraz táborový! :D To teda bylo boží! Nikdy jsem na srazu nemohla zůstat déle než do 11 a pak mě mrzelo, že nevím, co se tam za opileckého stavu vyřešilo, tak bych řekla, že jsem si nahradila všechny srazy, ze kterých jsem musela jít domů dříve, neboť na tomto jsme skončili v 6 hodin ráno. Neskutečný. Z restaurace U Houmra jsme se přesunuli do Popocafepetlu v Italský :). Neuvěřitelnej večer, zase jsem si uvědomila jak ten Paprsek miluju a snad že i Paprsek miluje mě! :) Tam jsem se teda dobila neuvěřitelně dobrou náladou. S Verčou jsme tam zůstaly nakonec jen s Adamem a Víťou a asi si neumím představit lepší čtyřku na pokec. To bylo tak super až se mi tomu nechce věřit! :) A teď už musím být zase zpět v realitě - to se mi moc nelíbí. Tam jsme nic neřešili a jen pili drinky, ve kterých se barmani předháněli, který ho namíchá lépe, načež slibovali vrácení peněz, stejně to nakonec psali na bar! Prostě na tyhle prázdniny mám krásné vzpomínky a zrovna tenhle večer je asi ta nejlepší vzpomínkonáda! :) A pak ještě jak jsem se svezla na motorce s tvým taťkou - bezva! Můj příští kluk musí umět řídit motorku a taky jí mít a vozit mě! :D Je to paráda, zařídíš mi to, prosím?! :)

Jinak tento rok mám na stopro kategorii Céček s Vyšim! Co na to říct?! Nevím jestli mám být ráda nebo ne, ale pravdou je, že se toho až tolik nebojím. Beru to jako výzvu! :) Vyši mi nikdy nevadil, jednu dobu se mi dokonce i trochu líbil (byla jsem divná a zoufalá :D) takže proč ne, změna je život. Tak mi zase pomohlo se z toho vypsat! :) Jsem unavená a půjdu si lehnout! Brácha právě dokoukal Čtyři dohody a líbilo se mu to, mám ho ráda fakt! :) Je vidět, že máme stejné základy! :D Tak se měj, pa

S láskou,
Tvá Anetka <3

Žádné komentáře:

Okomentovat