úterý 14. ledna 2014

Jeden film, jedno odpoledne

Ruby Sparks

Akorát jsem dokoukala film Ruby Sparks. Víš, že na ty zamilované filmy moc nejsem tím spíše, pokud končí šťastně, ale tohle je prostě krásný film. Je to o spisovateli, co si stvoří svým psaním svojí dívku, kterou tím psaním taky může ovládat. Neuvěřitelná myšlenka. A tak si ted tak přemýšlím jestli jsme to taky neměli trochu podobně :). Totiž né že bych tě ovládala psaním :). Ale určitě jsem tě jistým způsobem ovládala, stejně jako ty mě. Byli jsme zamilovaní a jak to tak bývá, lidi se kvůli partnerům většinou mění. Určitě jsme se oba změnili, ale v našem vztahu jsem byla určitě ta, co milovala míň. Mrzí mě to, ale nemůžu s tím nic dělat a asi to tak mělo být. Tudíž jsem spíše "ovládala" já Tebe a tak se tu teď uklidňuji myšlenkou, že jsem tě propustila do dalšího světa, kde už zase můžeš být sám sebou a šťastný. Můžeš dělat co chceš a být kde chceš, zase volný. Vlastně se mi tahle myšlenka dost líbí a ráda bych, abych jí jen tak nepřestala věřit. Jenže to asi přestanu, zase za nějaký čas a uvědomím si, co se stalo a budu smutná. Minulost nezměníme a neměli bychom na ní ani tolik lpět a přehrávat si z ní šťastné momenty. Občas je to pěkně těžký oříšek, protože i přesto, že jsem tě milovala méně jsem s tebou byla nesmírně šťastná. Totiž dalo by se říci, že spíše ty jsi miloval až moc a já normálně. Možná se to mělo i stát, abych si NĚCO uvědomila - jít do toho vždy NAPLNO! A nebát se, že to skončí špatně (dřív jsem se obávala rozchodu, ale z toho už strach mít asi taky nebudu :)). Užívat si prostě daný moment s daným člověkem, a to, že teď a tady jsem šťastná. Byla jsem a zase budu! :) Možná jsem.

Poslední dobou mě dost často napadá, že až zase budu v Čechách tak budu vzpomínat na Belgii jako na šťastné období, kde jsem se nemusela starat o peníze, protože jsem jich měla dostatek, mohla jsem studovat a vlastně jsem měla dost volného času. Prostě skvělé období bez starostí. Ale teď to taky takhle nepociťuji. Spíše stále myslím na to, až budu doma s rodinou a kamarády. Tohle mi chybí ze všeho nejvíc a vím, že až budu v ČR budu zase vzpomínat na Belgii. Člověk chce vždy to, co nemá. A to je snad ta největší lidská pravda. Vzhledem k tomu, že jsem si tuto myšlenku uvědomila ještě celkem i brzy, mohu to změnit. Vždyť tady můžu být šťastná a taky se o to dost snažím :). Chci mít krásné vzpomínky na celý můj budoucí život! :) A můžu to zařídit jedině já! Neber to tak, že už pro Tebe netruchlím nebo něco, ale jak tě znám určitě tě více potěší, když si začnu trochu ten život zase užívat, než abych seděla neustále na gauči a brečela. Nikdy jsi mě neměl rád smutnou ani den před tím než se to stalo, kdy jsem se rozbrečela z ničeho nic se slovy, že nevím, co bych si bez tebe počala. Řekl jsi mi, že to nikdy vědět nemusím, protože vždy budeš se mnou. A já ti věřila a vlastně stále věřím. Možná právě kvůli tomu, co se stalo se mnou budeš ve spojení už na věky. Kdybychom se rozešli, mohlo by to dopadnout "hůř". Mohli bychom se začít nenávidět a tak.. Kdo ví. Ale takhle? Já Tě budu milovat do své smrti a určitě i po ní! :) A i když jsem třeba zrovna sama, vím, že to tak není, může to tak vypadat, ale není to tak. Jsi tu stále se mnou a já jsem v myšlenkách stále s tebou. Asi i častěji než kdybychom si skypovali! :) Prostě na tom hledám ty pozitivní věci, protože to by člověk měl dělat. Neměl by se zabývat minulostí, protože nelze změnit. Spíše se na to dívat pozitivně a třeba se z toho hlavně poučit! :) Doufám, že budu už jen "silnější" a silnější a hubenější :P, protože jedině tys mě miloval takovou jakou jsem byla a řekněme si, že právě díky tomu jsem se o sebe moc nestarala - ano, můžeš za to TY! :D Néé dělám si legraci, vždyť mě znáš. Broučku moc tě miluju a vždycky budu! A moc tě prosím, abys mi seslal trochu více pevné vůle do mého života. Ta mi vážně schází a k pravidelnému cvičení je opravdu potřeba. Takže očekávám tvůj dar :D. Joo budu se snažit i já sama, Bože děláš jako bys mě neznal :P a nebo právě znal? :D To už nechám na Tobě! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat