čtvrtek 30. ledna 2014

Nový začátek

Ahojky,

tak je tu zase jeden z těch dnů "procitnutí". Řekla jsem si, že už je nejvyšší čas se sebou něco začít dělat pokud chci, aby mí přátelé poznali změnu až za měsíc přijedu do Čech. Měsíc je dostatečná doba, pokud to nebudu lajdat a vše dodržovat, ale znáš mě. Na to já prostě nejsem. Ta vůle mi chybí. Nicméně jsem tedy dnes začala s 30ti denní výzvou - dřepování. Nedělá to hluk a 50 dřepů jsem stihla za dvě písničky i s přestávkami. Jde o to, že denně dřepuji a denně přidávám víc a víc. Za 30 dní bych měla udělat okolo 4 000 dřepů a ráda bych to dokázala. Uvidíme jak mi to půjde. Začíná se na 50ti. Chci sama sobě dokázat, že na to mám! Plus jsou tam i dny odpočinku a ty bych ráda věnovala všemu ostatnímu - břicho a ruce! Snad si někdo té změny všimne, snad dokážu vydržet! Jíst nepřestávám, na to já nejsem. Jen nebudu tolik jíst to sladké, ale to je možná ještě těžší než všechny dřepy. Uvidíme, inu kolikrát už jsem si řekla - nový začátek! Začnu a dodržím to! Nejmíň milionkrát, ale teď bych měla. Už po dnešku - 1.den ze sebe mám dobrý pocit, tak proč ho nemít denně, že alespoň něco ve svém životě mohu udělat správně a dotáhnout do konce.

Taky jsem si stáhla do mobilu zcela nový písničky tzv. "ty novodobé, co letí" a žádná z nich mi tě už nepřipomíná, což je dobře! Už tak stačí, že na Tebe myslím 24 hodin denně, ale teď můžu konečně i trochu veseleji, protože tohle jsou takové ty taneční pecky, co hrajou na diskotékách. Taky jsem zjistila, že se mi až moc rychle plní všelijaká přání, že za to můžeš ty? :)

Měla bych si začít více užívat Belgošku! Petra se na mě zlobila jen ten večer, tedy spíše jen 5 minut do telefonu a druhý den o tom už nepadlo ani slovo! Děkuji! Neuvěřitelný a teď už je to jako dřív, ukazuje mi věci na facebooku, smějeme se. Děkuji! :) Moc si toho vážím, je to o moc lepší pocit, když mě má ráda a nekřičí na mě, i když právem! :) Internet už taky funguje stejnou rychlostí jako kdysi a "kamarád" z Palestiny už mě neignoruje! O další problém méně, protože mě vážně nebavilo chodit na zastávku a dělat, že on tam není nebo naopak! :) Takže vážně moc děkuji :-*.


Žádné komentáře:

Okomentovat