čtvrtek 23. ledna 2014

Obyčejný den

Ahojky zlato,

tak jsem poslední tři dny nedělala nic jiného než, že jsem četla. Hunger games jsou naprosto neuvěřitelná série, vsadím se, že by se ti to taky moc líbilo! Možná bychom na to šli i do kina, i když to zrovna není naše animovaná pohádka! :) Ale je to vážně prostě skvělý! :) Nedávno jsem vzpomínala, jak jsme chodili jenom na ty animované věci mezi děti, to byla vážně bžunda a nás to prostě bavilo! :) A vždy jsme si v ukázkách řekli na co půjdeme příště. Náš poslední film byl the Croods a tam jsme si řekli, že taky vyrazíme na Legendární partu, což je další skvělý animák. Nu nevyrazili jsme, ale já si to stáhla a vážně je to taky moc pěkný! :) Možná je lepší, že jsme nešli! :) Hlavní hrdina tam totiž nejdřív zemře, aby zachránil svoji sestru a pak se z něj stane Jack Frost, což je bytost, který vytváří zimu či tak něco a děti v ní moc nevěří, ale pak začnou! :) Je to krásný film o dětské víře. A já v tebe taky věřím! :) Ale doufám, že z tebe není nic, co vytváří zimu, protože to ty jsi nikdy neuměl. Vždy si uměl vytvářet jen to největší teplo! :)

Nicméně zpět k Hladovým hrám. Hlavní hrdinka Katniss je vážně sympatačka (ted čtu akorát třetí díl, jsem v počátcích, takže se možná můj názor na ní během třetího dílu změní, což se hodně lidem stalo), každopádně ted ji mám za sympatačku! Vyhrála Hladové hry, což spočívá v tom, že ze 24 dětí 22 zabila a ten další byl Peeta, kluk který je do ní odmalinka zamilovaný a hráli spolu zamilovaný pár, což se samozřejmě Kapitolu vůbec nelíbilo. Nu může to znít dost divně, jak to ted takhle píšu, ale je to napsaný naprosto neuvěřitelně a čte se to úplně samo. Vzpomněla jsem si, jak jsem ti den před tím přinesla ty dvě knihy a konečně pamětovku do mobilu, abychom si zase mohli posílat obrázky a tobě se mohli zobrazovat, protože jsem ti vždy vytvořila obrázek s textem jak tě miluju a tys ho nemohl vidět, z toho jsem byla fakt smutná. Škoda, že už jsme toho nevyužili, ale nic se nedá dělat.

Ted si tak můžu dělat obrázky pro sebe nebo pro své děti tady v Belgii! :D Občas z nich jsem vážně na nervy a nejradši bych je "zabila", ale většinu času jsou roztomilé a miluju je. Je to velmi zpívající rodinka! Neustále si všichni něco zpívají nebo pobrukují a Floor vážně krásně zpívá, i když občas dost přehrává (je to malá hééérečka) a hraje na piáno a kreslí, vůbec tyhle děti jsou nějak moc nadané! :D Tom hraje na bubny a Sofií je skvělá v hokeji :).

Vždycky si dávám určité úkoly na týden. Tenhle týden jsem měla a stále mám velice perný, musela jsem vymyslet jak pojedu v únoru domů, jak to zaplatím a hlavně to vše probrat s Petrou, taky mě stále čeká se s ní domluvit jestli mi zaplatí tenhle další kurz nebo ne (zkusím to s ní probrat u véči) a už mám i domluveno, že mě zítra hodí na zastávku! :) Když jsem jí říkala, že chci letět z Rotterdamu ve čtvrtek začala se smát, že bych mohla letět i v úterý, protože to je levnější než v pátek, čímž mě dost vykolejila. Vzhledem k tomu, že další možnost by byla jen jet busem v pátek z Antwerp, ale to jsem jí ani nechtěla nabízet. Nicméně jsem sebrala veškerou odvahu a znovu jsem jí večer ukázala ty lety a když viděla jak blbě to letí nebo jak moc jsou ostatní drahé nezbývalo ji nic jiného než souhlasit. Šla jsem si to tedy zabukovat, ale zase jsem si to nemohla zaplatit sama, protože moje karta je pošahaná a skoro nic s ní na netu nejde platit, takže o vše musím říkat Petře. Petra souhlasila, ale najednou to nešlo udělat a vzhledem k tomu, že už bylo jedenáct, řekla jsem si, že to nechám na zítřek. Nu a zítra už to bylo o 15 euro dražší. Nu co se dá dělat, tak dlouho jsem čekala, až to s ní proberu, až mi to zdražili. Ale stále mě to vyjde dost levně a hlavně poletím :). Miluju lítání!!! :)

Už se těším na dovolenou s Tvými rodiči, protože to určitě poletím letadlem dost dlouho, jen už mě nebudeš moci držet za ruku Ty a sdílet se mnou ten můj nevýslovný úžas nad tím, že můžeme lítat :). Chybíš, chybíš a chybíš... Pusu :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat