neděle 9. února 2014

Výzva - stále jedu

Broučku,
tak jsem se do toho dala a zatím vytrvávám! :) Zatím mě to nepustilo, díky Ti a možná i díky Bohu! :) Denně cvičím podle videa a dělám dřepy, měla bych do toho přidat i sklapovačky, ale do toho se mi zatím tolik nechce. Snad zítra, když mám pauzu od dřepování (každý 4. den je pauza) :). Ještě, že to vyšlo na zítřek, protože je pondělí a musím toho zase udělat mraky, žehlení, úklid atd.. V úterý tu dokonce nejspíš budu s dětmi sama, tedy doufám, že jen s Tomem a Sofí, protože Petra jede na véču s Robem. Zítra mě taky čeká test z holandštiny, ale mělo by to být jen doplňování sloves - brnkačka! :D Musíš mi slíbit, že mě to cvičení nepustí. Musím ještě vytrvat do příjezdu do Čech už mi zbývá jen 18 dní. Jeden tzv. Paprsek. Není to moc, ale aspon něco a pak budu mít další tři měsíce, poslední tři měsíce na úplně doladění postavy, tak jak potřebuji! :) Do Tábora :D. Nevím, proč jsem si dala hranici tábora, ale bylo by to moc fajn! :D

Nu tak já jdu zase na dřepy - 110. Dala jsem to! :) 110 si dnes můžu zase zapsat jako zdolanou! :))

Žádné komentáře:

Okomentovat