úterý 4. února 2014

"Sebemrskačství"

Miláčku,
tak jsem dnešní den zase zvládla! Sice o něco hůře, protože se mi o tobě zase zdálo, už ani nevím co, ale nebylo to hezké :(. Kdyby se mi o tobě zdály hezké sny možná by to bylo ještě horší, protože bych se nechtěla ani probudit.. Ale takhle vyskakuji z postele. Nu každopádně jsem zase neovládla své nutkání a podívala se ti na profil. Proč? Sama nevím. Proč jsem rozklikla každou fotku a u každý mi skoro přestalo bušit srdce? Jak jsi spadl z toho kola, mělo mi to dojít. Mělo mi dojít, co se chystá. I když někde hluboko uvnitř mi to vlastně došlo. Jinak bych u tebe nebrečela s tím, že nevím, co si bez tebe počít. A vidíš? Vážně to nevím. Chvílemi jsem vážně šťastná a pak sama sobě ubližuji tím, že se ti dívám na profil a nemám ráda celej můj život. Nechápu to! Já ho mám ráda, a dříve jsem bývala vážně hodně šťastná a teď se prostě jen snažím přežít, a to se mi vůbec nelíbí. Na ten život jsou mnohem lepší dva. Byl jsi můj nejlepší kamarád, já ti říkala vážně všechno a tys na oplátku pro mě všechno udělal. Měli jsme svůj malý systém. Jak spolu být a pořád se milovat, i když jsme spolu "nebyli". Systém hlásí error, prý druhá polovina srdce nenalezena. Hm, co s tím mám dělat? Nedá se s tím nic dělat. Můžu jen čekat, než se sama jakž takž uzdravím a než potkám někoho dalšího. Ne tak skvělého jako ty. Úplně jiného, kterého snad budu taky milovat a možná s ním budu i šťastná a on bude muset přijmout fakt, že se mi zdá o Tobě a né o něm, že přemýšlím často o Tobě a né o něm a že o Tobě budu často mluvit. Nu nevím.. Jak tohle někdo může vědět? Já fakt nevím, jak se budu chovat ke svému budoucímu klukovi, nu rozhodně si budu mnohem víc vážit každé chvíle s ním. Snad mě tohle posílilo, i když teď mi to tak nepřipadá.

Doufám, že tomu neznámému budu lepší partnerkou, než jsem byla Tobě a budu se jen modlit, aby mě miloval aspoň z poloviny jako Ty! Byl jsi to nejlepší, co mě potkalo. A kde? Nu na Paprsku zase! Tam jsou vážně jen Ti nejlepší lidé. Nemůžu tam přestat jezdit už kvůli Tobě. Naše láska vznikla díky tomuto magickému místu. A skončila? Kvůli hlouposti, lidské hlouposti. Věřím, že se tam máš krásně miláčku můj. Shaggy? Tak jsem Ti nikdy neříkala a přesto, právě tohle mám vytetované na ruce, zajímavé. Říkal ti tak Paprsek, to je ono a ten já mám hluboko v srdci zakódován. Dalo by se říci, že zrovna Paprsek mě "vytvaroval" do této podoby :). Byl jsi nejlepší, jsi a určitě až se uvidíme zase BUDEŠ! Věřím, že teď prostě jen JSI! Snad někdy i vedle mě či se mnou v mých myšlenkách. Občas nerozumím ani sama sobě, ale to nevadí, vše má svůj čas, říkali.. Nu snad, měli a mají pravdu. Uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat