pondělí 3. února 2014

Splněná přání

Ahoj broučku,

už dlouho uvažuju, že Ti napíšu za co všechno jsem vděčná a co vše už se mi splnilo! :) Zrovna nedávno jsem narazila na svůj starý sešit, kam jsem si před třemi měsíci napsala, co všechno si přeji. A víš ty co? Vše z toho seznamu se mi splnilo až tedy na dovču s Tvými rodiči, ale na tu prý určitě pojedeme v říjnu, takže bych si to teoreticky taky mohla odškrtnou, ale ono se nemá předbíhat! :) Každopádně se mnou Vaši počítají a já s nimi. Máš fantastické rodiče, prostě fantastické asi tak jako já! :) My jsme se tedy hledaly až jsme se našli! :)

Na mém seznamu stojí např.: notebook (hádej odkud píšu tenhle blog :P), zimní bunda - nu vaši se neuvěřitelně trefili, barva, velikost, materiál, a to jsem jim ani neříkala, že bych si přála zimní bundu a dostala jsem tu nejúžasnější na světě! Já vím, žes jim určitě pomohl :). Pak je tu také jedna kniha, kterou jsem dostala k Vánocům (a mnoho dalších, které jsem si ani nestihla napsat a taky hlavně Proof of Heaven > neuvěřitelná náhoda mě svedla s touto knihou dohromady, ano zase Tvoje mamka :)) a pak je tu spousta maličkostí, které se mi také splnili. Je to tak skvělé po takové době otevřít starý sešit a zjistit, že všechna přání se splnila plus jsou další na cestě! :) Měla bych si to psát častěji, protože jak vidím, tak se to vážně plní.

Ale hlavní je, to jsem si tam tedy nenapsala, ale je to hlavní, dostala jsem pevnou vůli! :) :-* Sice cvičím teprve čtvrtý den, takže by se dalo říci, že o pevné vůli se tu vůbec nemůžeme bavit, ale pro mě je čtvrtý den největší rekord a navíc mě to i baví! :) Děkuji, Ti za všechno :-*. Navíc teď pořádám oslavu svých dvacetin a jedni z těch nejdůležitějších lidí (ano, je to Paprsek) už potvrdili svou účast. Mám z toho takovou radost, nikde na světě nejsou lepší lidi než na Paprsku. Plus samozřejmě Tvoje maminka, strejda, Dominik a Jarda - jsou vážně super. Moc mi pomáhají a je s nimi fakt sranda :). Jsem ráda, že na mě zrovna tihle kluci nezapomněli a že si s nimi píšu dost často, mnohem víc než s kdejakou kamarádkou. Kluci jsou prostě kluci! :) Dnes tu máme zase krásné počasí, to člověku hned zvedne náladu! :) Posílám pusu :-*.

Žádné komentáře:

Okomentovat