sobota 15. února 2014

Verunce

Rozhodla jsem se, že tento článek věnuji své nejlepší kamarádce a vůbec té nejlepší osobě, co znám! Tobě, Veru! Jsme kamarádky už od dětství, a i když v našem přátelství byly sem tam malé pauzy, vždy jsme se k "sobě" zase vrátili. Myslím, že to je to nejlepší, co jsem kdy v životě udělala. Rozhodla se ti věřit a mít tě za tu nejlepší kámojdu :D. Zase jsi mě utvrdila v tom, jak jsi úžasná. Veru, já vážně nepřeháním. Mám tě ráda celou svou duší a víš, že kdybych byla kluk tak jsme svoji! :))

Podívejte se, co ta moje kočička vytvořila. Neboť teď na facebooku běží beer challenge, což spočívá v tom vyexnout půllitr piva a označit další tři blbce, co to udělají taky nebo vám "dluží" basu. Tato hra se ohromně chytla a lidé vymýšlejí její různé vylepšení a podívejte, co vymyslela ONA! :)

http://www.youtube.com/watch?v=la4j2VxnRHw - samotné video se mi nepodařilo přes blog nalézt tak ho sem postnu, alespoň takhle! :)

Dlouho už jsem přemýšlela nad tím, že sem napíšu něco o Tobě, ale stále jsem se k tomu nedostala a teď jsi mě svým videem naprosto přesvědčila. Víš ono má člověk hodně přátel, ale opravdu málo těch pravých a já si myslím, že mou pravou jsi ty! Už jen to, že jako jediná čteš můj blog pravidelně a dala jsem ho spoustě holkám, které jsem považovala za své velmi blízké. Nevím, zda-li si myslí, že si sem napíšu na začátku 5 článků a od té doby nic. Opravdu nevím, ale já mít dobrou kamarádku, které zemře přítel a ona by mi dala přístup na svůj blog, asi bych ho četla a měla zájem vědět, jak se vlastně doopravdy má. Asi jsem jiná, asi jsme ty a já jiné! :) A to je dobře! Ty jsi moje spřízněná duše a já ti moc děkuji za to, že vůbec existuješ a máš mě pořád ráda!!! :) A že mi tak moc pomáháš, aniž by sis to i uvědomovala. Prostě Tě mám ze všech nejradši! :)


1 komentář: