pátek 7. února 2014

Send Me On My Way

Zdravím miláčku,

ráda bych dostala vysvětlení, toho, co mě to ráno zase v autobuse přepadlo?! Proč?! Začala mi hrát naše písnička z Doby ledové a mě začaly stékat slzy po tvářích z ničeho nic.. Prostě..


Přemýšlela jsem nad tím, co vše jsem kvůli tobě zažila. Poznala jsem mraky nových lidí, z kterých se i stali mí dobří kamarádi, troufám si říct, i jedni z nejlepších. A ty naše nekončící párty a pak ty noci u tebe?! Jak já byla hrdá, že mám tak parádního kluka, který má taky i parádní kámoše. Každé pondělí jsem se ve škole mohla chlubit, kde jsem zase v pátek byla a jaká byla pak noc a ráno, jak jsi mi chtěl vždy udělat snídani do postele. Byl jsi moje zlatíčko! Milovala jsem tyhle víkendy. To se není čemu divit, že lidi mají rádi víkendy, pokud je prožívají takovým způsobem jako tehdy já. Do středy jsem mluvila o tom víkendu a od středy jsem se pak těšila, co ten další zase přinese. Byla to jedna dlouhá nekončící párty. A i když jsme z Jesenice chodili pěšky mě to nevadilo, protože jsem milovala i ty cesty. Vždy jsme si pustili songy a zpívali si i s Jindřichem a Romanem a byli jsme taková super parta! :) Pak na pumpě koupili něco k jídlu a šli jsme si domů lehnout, kde jsem tedy rozhodně nespali :P :).

Taky jsem si právě vzpomněla na tu chvíli, kdy jsi mi tu písničku pouštěl a společně jsme na ní na hřišti tancovali, shodou okolností na tom hřišti, kde jsi trávil své poslední chvíle a z kterého jsi pak nasedl do toho stupidního auta. Jak jsi mě držel za ruce a zpíval mi.. A pak se u toho líbali, já nevím proč, ale zrovna tenhle polibek si vážně pamatuji. Bylo to něco dokonalého. Hudba umí umocnit každý zážitek. Od té doby to byla naše písnička. Vůbec celý večer byl naprosto skvělý, už ani nevím jestli to byly Čarodějnice, ale myslím si, že jo. Byl tam i Pavel a s ním jsem taky tančila, říkal ti tam, že by někdy chtěl mít holku jako máš ty a ty jsi mi to přišel říct, protože v té době jsem si nebyla jistá, jestli mě tví kamarádi mají rádi. A tys byl nadšený, že mi to můžeš takhle dokázat! :)

Teď tak přemýšlím nad názvem písničky : Send Me On My Way, neznamená to čistě doslova pošli mě na mojí vlastní cestu? Tak já Tě tedy posílám.. Doufám, že si jí užiješ, jako sis užíval celý svůj život :-*. Ty jsi žil, zatímco někteří celý život jen přežívají. Miluji Tě stále, i když už to bude skoro půl roku. Vím, že Ty bys mě taky miloval, stát se to mě a jsem si stoprocentně jistá, že bych Tě taky opatrovala tam ze shora!

1 komentář:

  1. Tohle je zatím tvůj nejhezčí článek! (Fakt jsem četla všechny, to se neboj a nepočítám do toho ten pro mě, děkuju!) Ta hudba k tomu, hrozně mě to dojalo......

    OdpovědětVymazat