středa 5. února 2014

Totáči

Ahojky brouku,
tak jsem zmákla další den.. Už se mi to pomalu
krátí. Za chvíli už zase budu v ČR, kde mi ten týden uteče jak nejrychleji bude moci. Těším se na ty má zlatíčka všechny! Zase jsem si zacvičila. Mám to ráda, baví mě to. Už to je týden a ani jeden den jsem nevynechala, a to jsou začátky prý nejtěžší, tak už to snad bude jen lehčí a lehčí. Děkuji za tu vůli a důvěru, vím, že tys vždy věděl, že to dokážu. Vždy jsi mi dokázal tak věřit a ve věcech, ve kterých jsem si já absolutně nevěřila, tys měl jistotu, že je zvládnu a ještě ke všemu lépe než všichni ostatní. Byl jsi můj anděl a teď jím určitě jsi taky. Andílek, co mě tu hlídá a pomáhá mi. Vím, že bys mi řekl, že jsem krásná a cvičit nepotřebuji, protože to jsi vždy říkal. A pamatuješ od jaké doby? :D Byli jsme spolu asi měsíc a šli se projít na Hájích a tys říkal, že bychom spolu mohli začít cvičit, protože budete mít doma posilovnu (já vím, myslel jsi to dobře, chtěl jsi abychom byli co nejvíc spolu) a já se na tebe osočila, že jestli mi ještě jednou řekneš, že potřebuju cvičit či běhat či něco podobného tak to rovnou ukončím :D. Byla jsem pitomá, ale ted mě ta vzpomínka rozesmála. A tys mi vysvětlit, že nic takového jsi tím říci nechtěl a že mě miluješ takovou jaká jsem a že jsem pro tebe ta jediná dokonalá. To mi říkalo spoustu lidí, po tom cos odešel, žes o mě mluvil jako o té vyvolené, dokonalé a princezně. Nu dával jsi mi krásná jména. V telefonu jsi mě měl uloženou jako Činčilka Anetka, protože Činčila byla tvoje oblíbená písnička a moc ti mě připomínala, já tě měla jen jako brouček - nuda nu :D. Já tu písničku miluju.


Nemohu ji nevyslechnout,
činčila je moje všechno
i když má sví divný zvyky,
nevyměnil bych ji s nikým.

Její pohled plnej vášně,
zapůsobil na mě zvláštně,
její pohled plnej sexu,
byl okrasou zverimexu.

Nu jooo to byla naše sloka, tu jsme si společně notovali :). Taky jsi mi slíbil, že na Totální nasazení určitě ještě někdy půjdeme. A? Nešli jsme :(. Byli jsme na nich jen jednou, ale bylo to boží! Prostě celá kapela mi tě moc a moc připomíná, a to mám ráda! Tebe mám ráda, Tebe miluji. Měj se krásně :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat