úterý 11. února 2014

Láska?

Miláčku můj,

teď nedávno jsem zrovna přemýšlela nad tím, jak jsem se k Tobě chovala na táboře. Zase čtu knihu, kde se píše o vztazích a že pokud nám něco nevyhovuje měli bychom se hlavně změnit my a něco do toho vztahu taky přinést. Tys do toho vztahu dával úplně všechno a já se chovala, jak kdyby mi na Tobě nezáleželo, jak kdyby to mělo být jen dočasné. Neumím si představit, jak jsi mě musel milovat, protože jsem se chovala hrozně a ty i přes to všechno jsi mě miloval a ty chyby neviděl a nebo viděl a nemluvil o nich. Pro Tebe jsem prostě byla ta jediná a je vážně zajímavé si to takhle zpětně všechno uvědomovat. Hlavně si uvědomuji ty svoje chyby, které viděli všichni ostatní jen ty a já ne. Já si myslela, že žádné nemám a tys je prostě nejspíš přehlížel schválně. A nebo jinak, bral jsi mě takovou jakou jsem byla. Neuvěřitelné. To je to, po čem každá holka touží a já stejně byla věčně nespokojená a přitom všechny chyby byly ve mě! A tys mi nikdy nic nevyčetl, za něco mi nevynadal, nikdy.. Prostě jsi mě tak bral a i přesto mě miloval. Proč já tohle neuměla? Proč já dost často viděla jen ty chyby? I když mi ostatní říkali, jak jsi dokonalý. Milovala jsem Tě, o tom se tady nemusíme ani bavit, ale často jsem byla naštvaná bezdůvodně, často jsem tě podezřívala a žárlila naprosto bezdůvodně. Vždyť ty ses ani na jinou holku nepodíval. Mým kamarádka jsi vykládal, jak jsem úžasná a jak krásně se směju a že mě přeci nejde nemilovat. To je neskutečný. Můžeš mi říct, kde teď najdu někoho takového? S kým zase můžu být šťastná, když ty jsi ve všech ohledech byl úžasný? Ano uvědomuji si to až pozdě, ale přeci jen si to aspoň uvědomuji. Hodně kamarádek mi tě závidělo a já si tak nějak tebou byla tak jistá a brala tě za samozřejmost až jsem si neuvědomovala, že bych tě mohla ztratit. A ono se to stalo. Ztratila jsem svojí jedinou jistotu v životě. Chci najít kluka, kterému tohle všechno budu moci vynahradit, u kterého se snad poučím ze svých chyb. A kterého budu milovat, protože prostě jen je.

Bezpodmínečná láska. O tu tu vždycky jde. Tu chce každý, ale málo kdo jí umí dát. Já už toho snad budu schopná. Snad toho schopná jsem už teď.

Žádné komentáře:

Okomentovat