pátek 14. února 2014

Valentýn

Ahojky brouku,

tak je tu zase. Valentýn. Nevím proč to všichni tak moc přehánějí. Přijde mi jako by byl Valentýn taková koprovka, buď jí miluješ a nebo nesnášíš. Přesně tohle se teď děje. Buď lidi přejí šťastného Valentýna všem a hlásají mír a nebo, že Valentýna úplně nesnáší. Vzpomněla jsem si na našeho Valentýna. Ty s Tvojí mamkou jste mi vybrali luxusní kozačky, protože v té době jsem jako obvykle chodila celou zimu v keckách. Boty mi samozřejmě nebyli (velikost 41 byla správná, jen má lejtka jsou větší než by měla být :D). Byla jsem z toho smutná, protože byly vážně nádherný a já bohužel vážně velká a s tím člověk nic neudělá ze dne na den. Tak jsme je den po mé oslavě 18tin jeli vrátit. Bylo mi šíleně blbě a tys jel se mnou a držel mě za ruku. Musela jsem si vybrat něco jiného, tak jsem si vybrala tašku a jiné botky. A za tohle všechno jsem ti já k Valentýnu dala jen čokošku ve tvaru srdíčka. Vím, že to není o darech, o tom jsem přesvědčená, ale mohla jsem se snažit víc. Tys pro mě dělal úplně všechno a já?? Nu moc dobře víme jak to bylo. Každopádně jsme měli krásnou Valentýnskou noc! :)

Můj názor na tenhle svátek je takový, že mi prostě nevadí. Je hezké, když jsou zase jeden den lidi na sebe milý a snaží se udělat tomu druhému radost a ani mi nevadí, že jsem teď "sama". Samozřejmě je hezčí, když na Valentýna nejste sami, ale dějou se i horší věci :D - má oblíbená věta :). Navíc já už teď nikdy sama nebudu, takže to beru taky trošku jinak. Ráda bych Ti poděkovala za to, co se mi dnes podařilo najít! :)) Nebo-li ráno v autobuse vyslovím přání a odpoledne je splněné! :) Chtěla jsem si koupit nějakou mikinu novou, takovou tu příjemnou na dotek a teplou a plus nějaké levné tríčo (tvoje oblíbené slovo, co tě vždy rozesmálo :) a nebo tílko tak do 4 eur a mikču do 7 eur. Po škole jsem se šla mrknout do Takka, protože mi "ujel" autobus. A hádej co?! :) Našla jsem tam dokonalý tílko za 4 eura a mikinu přesně takovou jakou jsem chtěla, teplou za 7 eur ve slevě :). Já tě vážně moc miluju. Já pro Tebe zase nic nemám a teď už to ani nemůžu vyřešit tou nocí :(.

Taky samozřejmě, když jsem jela ze školy a do školy tak nepršelo a ted zase leje jako z konve. A včera pro Toma do školy - bez pršení! :) A pak celý den déšť a kroupy. Děkuju, děkuju, děkuju moc.

Včera jsem si dala pauzu od cvičení, protože jsem to nestíhala.. Musela jsem vyzvednout děti ze školy, vařit véču a pak je i uložit do postele a večer v 10 hodin už se mi to dělat nechtělo, ale bylo to přesně po 14 dnech denního cvičení takže proč si jednou nedat pauzu! :) Dnes už zase jedu! :) A normálně Ti musím říct, že i mě se zdá, že jsem něco málo shodila! :) Rozhodně mám menší boky než kdy dřív! :) A to je prostě paráda a prsa. Prsa se mi hodně zmenšila, ale to mi nevadí! :) Je to známka, že to funguje! :))

Každopádně jsem Ti jen chtěla poděkovat a popřát Ti krásného Valentýna, i když tam nahoře nic takového asi není. Není to totiž potřeba. Tam je láska denně a všude :). Stále Tě miluju, brouku!

Žádné komentáře:

Okomentovat