středa 2. dubna 2014

Obyčejná středa :)

Ahojky broučku,

dnes je středa, a tak jsem měla den "volna" a byla doma :). Musela jsem vyžehlit ještě nějaké resty z pondělka (doslova vyžehlit :D) a pak jsem si mohla užívat. Upekla jsem šneky na zítřejší brunch do školy, což mi připomíná, že musím nabít foták! :D :) Pár jsem dala ochutnat rodince a byli z nich nadšení, takže je musím udělat minimálně ještě jednou! :) Ááá už příjížději, nu to je dost, měli tu být před hodinou a půl..

Taky jsem pekla sýrové bulky, ale ty mi moc nechutnaly, neboť jsou z kynutého těsta, a to jsem zjistila, že asi nemám ráda :D. Ale holkám chutnaly až moc! :) Jsou fakt roztomilé :). Pak jsem si zacvičila, dělala jsem oběd (kachna s bramborami a super witloof salátem - witloof nemá překlad, neboť to je speciální zelenina, která je k dostání snad jen tady v Belgii a Holandsku) a poté jsme si šly hrát se Sofií ven! :) Zboňuju tyhle dny, a to jsme stihly hrát tenis, frisbee, pohřbít ptáčka (hodily jsme ho za plot k sousedům, kam ale prý nikdo nechodí :D), udělat si sváču, vyhřívat se na slunku, hrát karty a bublifukovat a poté ještě ke všemu asi 30 minut hrát The Sims 3 :). Byly jsme to ale produktivní :D. Zde přikládám pár fotek z dneška! :)
Miluju tuhle fotku :)
Sofí bublí :D
Karty hrály a u toho blbnuly :)



Taky jsem to zkusila :D













Takže jsem měla krásný den! :) Ještě jsem Ti chtěla napsat, že mě v pokoji navštívili dva motýli! :) Neuvěřitelné viď? :) Žluťáskové mi tu poletovaly po pokoji a pak vylétly zpět do světa tím samým oknem. Jsi zlato moje! Děkuju za tyhle dny! :) <3

Žádné komentáře:

Okomentovat